ششمین همایش علوم علف های هرز ایران



راهنمای ثبت نام و ارسال مقاله

8 آذر 1393

پژوهشگران محترم لطفاً قبل از اقدام به ثبت نام نکات زیر را مرور فرمایند تا هنگام ثبت مقاله و ارسال فایل ها دچار مشکل نشوند:


پژوهشگران محترم لطفاً قبل از اقدام به ثبت نام نکات زیر را مرور فرمایید تا هنگام ثبت مقاله و ارسال فایل ها دچار مشکل نشوید:

 

         برای ثبت نام در همایش در سایت مربوطه به آدرس weedcongress.birjand.ac.ir عضو شده، اطلاعات و مدارک خواسته شده را ارسال نمایید. سپس در صورت تمایل برای عضویت در انجمن علوم علف های هرز ایران به سایت انجمن به آدرس http://isws.ir مراجعه و حق عضویت مربوطه را ( طبق جدول ذیل)  به حساب شماره 453954188 نزد بانک کشاورزی شعبه ولنجک واریز نموده و اسکن فیش واریزی را در سایت همایش بارگذاری نمایید.

 

ردیف

انواع عضویت

حق عضویت انجمن علوم علف های هرز به ریال

1

دانشجو

150000

2

غیر دانشجو

250000

 

تذکر1: پرداخت هزینه های مربوط به ثبت نام در همایش فقط از طریق درگاه الکترونیکی مربوطه امکان پذیر است.

 

تذکر2: متقاضیانی که از تخفیف در ثبت نام مخصوص اعضای انجمن استفاده می کنند، لازم است فیش واریزی به حساب انجمن علوم علف های هرز را در سامانه همایش همزمان با ارسال مقاله بارگذاری نمایند، در غیر اینصورت ثبت نام آنها کان لم یکن تلقی خواهد گردید.

 

تذکر3: دانشجویان محترم جهت شرکت در همایش بایستی در هنگام ثبت نام اسکن کارت دانشجویی معتبر را در سایت همایش بارگذاری نمایند.

نکات مهم:

1. دریافت مقالات مستلزم ثبت نام در سایت همایش و پرداخت هزینه های ذکر شده می باشد.

2. هزینه های ثبت نام در همایش باید همزمان با ارسال مقاله/مقالات پرداخت گردد در غیر اینصورت امکان داوری و پذیرش مقاله/مقالات وجود نخواهد داشت.

3. هزینه ثبت نام در همایش مربوط به مقالاتی که مورد پذیرش قرار نگیرند، بطور کامل عودت داده خواهد شد.

4. حداکثر تعداد مقاله مجاز هر فرد ثبت نام کننده بعنوان نفر اول، دو مقاله می باشد و برای هر مقاله اضافی 300000 ریال به هزینه ثبت نام اضافه خواهد شد.

 


3622
مطالب مرتبط

پوستر
تماس با ما
تلفن ثابت
05632254041-49
 داخلی 262
نمابر
05632254050
ایمیل
weedconf94@birjand.ac.ir
آدرس
بیرجند-ص پ 331- دانشکده کشاورزی
دبیرخانه ششمین همایش علوم علف های هرز ایران

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند