تاریخ های مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
10 مرداد 1402
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
10 مرداد 1402
آخرین مهلت ثبت نام
28 آبان 1403
آخرین مهلت ارسال مقاله
28 آبان 1403
تاریخ برگزاری

28 آبان 1403

کمیته علمی
روز شمار برگزاری همایش
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


محور های همایش

4 آبان 1402

محور های اصلی و فرعی همایش در ادامه مطلب آمده اند


تعلیم و تربیت

جایگاه فلسفه برای کودکان در نظام آموزشی

فبک و آموزش فلسفه

فبک و آموزش منطق

جایگاه معلم در برنامه فلسفه برای کودکان

روش های تدریس فلسفه برای کودکان

آموزه های فبک و تربیت فرزند

فبک و ترویج نظام تاملی در آموزش

فبک و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

فبک و فرصتها و تهدیدها برای آموزش مجازی

اجرای فلسفه برای کودکان در مهد کودک

نقش تسهیلگر در آموزش تفکر

جایگاه فبک در سلسله مراتب اهداف آموزشی

نقد های فبک و پاسخ آنها

دیدگاه های بعد لیپمن

 

رسانه

فبک و سواد رسانه ای

فبک و انیمیشن

فبک و سینما

فبک و تئاتر

فبک و نمایش

فبک و رسانه ملی

فبک و فضای مجازی

فبک و خانواده

فبک و جامعه

فبک و سبک زندگی

چالش ها و فرصت های فلسفه برای کودکان

فلسفه

مبانی فلسفی فبک

فبک و معرفت شناختی

فبک و مابعدالطبیعه

فبک و فلسفه اسلامی

فبک و فلسفه غرب

فبک و فلسفه شرق

فبک و اخلاق

فبک و زیبایی شناسی

فبک و هستی شناسی

فبک و انسان شناسی

فبک و فلسفه علم

فبک و فلسفه کودکی

فبک و تفکر انتقادی

فبک و تفکر خلاق

نقش پژوهش های فلسفی در شکل گیری و پویایی فبک

فبک و تفکر مراقبتی

ادبیات کودک

جایگاه ادبیات کودک و نوجوان در فبک

هم نشینی فلسفه و ادبیات

ویژگی های ساختاری داستان های فبک

آسیب شناسی ترجمه داستان های کودک

مطالعه ادبیات عامه در فبک

مطالعه داستان های کلاسیک در فبک

متون ادبیات کهن ایران و فبک

بررسی ادبی داستان های فکری پیشگامان فبک

تحلیل و بررسی کتاب راهنمای داستان‌های فلسفی

محرک در برنامه فلسفه برای کودکان

کتاب راهنما در فلسفه برای کودکان

فبک و ادبیات حماسی

فبک و ادبیات غنایی

فبک و ادبیات تعلیمی

فبک و شعر

فبک  و بازیهای فکری

محتوا های فبک

روانشناسی

انواع هوش و فبک

فبک و روان شناسی انسانگرا

فبک و روانشناسی تحولی

فبک و روانشناسی شناختی

فبک و روانشناسی رشد

فبک و مهارت های زندگی و سلامت روان

فبک و خلاقیت

فبک با مراحل رشد اخلاقی (استدلال و قضاوت)

فبک با کشف هویت کودک و نوجوان

نسبت فبک با نظریه­های ذهن

فبک با فرایند رشد اجتماعی

فبک با روانشناسی مثبت­گرا

فبک و مشاوره فلسفی

 

 

 

 دین و معنویت

نقش فلسفه برای کودکان در معنویت بخشی

کودک، دین و فلسفه

رویکرد های تربیت دینی به آموزش تفکر

فکرپروری و قرآن

فکرپروری و نهج البلاغه

فکرپروری و روایات و احادیث

فکرپروری و ادیان

فکر پروری و مذاهب اسلامی

تفکر در متون دینی

فبک و معنای زندگی

فرصت ها و تهدیدهای تربیت دینی و اخلاقی در تربیت فلسفه برای کودکان

کودک و معنویت

معنویت برای کودکان

کودک از منظر مکاتب فلسفی

کودک و مراقبت معنوی


1969
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند