🔴 قسمت نخست: معرفی فلسفه برای کودکان و نقش آن در توسعه فکری کودک
https://eitaa.com/phil4chil/4
🔴 قسمت دوم: معنای تفکر فلسفی در کودکان
https://eitaa.com/phil4chil/11
🔴 قسمت سوم: از منطق برای کودکان تا فلسفه برای کودکان
https://eitaa.com/phil4chil/13
🔴 قسمت چهارم: مدرسه و فلسفه برای کودکان
https://eitaa.com/phil4chil/16
🔴 قسمت پنجم: آغاز جریان فلسفه برای کودکان
https://eitaa.com/phil4chil/18
🔴 قسمت ششم: پیشفرضهای تبعیضآمیز علیه کودکان
https://eitaa.com/phil4chil/22
🔴 قسمت هفتم: اندیشههای فلسفی کودکان در مورد «کودکی»
https://eitaa.com/phil4chil/23
🔴 قسمت هشتم: تفاوت «فلسفه برای کودکان» و «فلسفه با کودکان»
https://eitaa.com/phil4chil/27
🔴 قسمت نهم: فیلسوفان کوچک
https://eitaa.com/phil4chil/28
🔴 قسمت دهم: فلسفه برای کودکان در دانمارک
https://eitaa.com/phil4chil/33
🔴 قسمت یازدهم: فلسفه برای کودکان در نروژ
https://eitaa.com/phil4chil/35
🔴 قسمت دوازدهم: فلسفه برای کودکان در استرالیا
https://eitaa.com/phil4chil/37
🔴 قسمت سیزدهم: فلسفه برای کودکان در بستر فرهنگ اسلامی
https://eitaa.com/phil4chil/40
🔴 قسمت چهاردهم: حکمت برای کودکان در کشور مالزی
https://eitaa.com/phil4chil/44
🔴 قسمت پانزدهم: گفتگوی خلاق، سنت اسلامی و یادگیری کودکان
https://eitaa.com/phil4chil/47
🔴 قسمت شانزدهم: اندیشههای فلسفی کودکان در مورد «دوستی»
https://eitaa.com/phil4chil/49
🔴 قسمت هفدهم: فلسفه برای کودکان از نگاهی دیگر
https://eitaa.com/phil4chil/53
🔴 قسمت هجدهم: چرا عبور از متیو لیپمن ضروری اما دشوار است؟
https://eitaa.com/phil4chil/55
🔴 قسمت نوزدهم: ابعاد چهارگانه تفکر در فلسفه برای کودکان
https://eitaa.com/phil4chil/56
🔴 قسمت بیستم: تمرینهای فلسفی؛ جایگزینی برای سبک لیپمن
https://eitaa.com/phil4chil/62
🔴 قسمت بیستویکم: فلسفه برای کودکان در مهدکودک؛ سه مثال عینی
https://eitaa.com/phil4chil/64
🔴 قسمت بیستودوم: رویکرد فلسفی معلمان در کلاس
https://eitaa.com/phil4chil/65
🔴 قسمت بیستوسوم: فلسفه برای کودکان به مثابه بازی
https://eitaa.com/phil4chil/67
🔴 قسمت بیستوچهارم: شش قانون در فلسفه برای کودکان
https://eitaa.com/phil4chil/70