روز شمار رویداد
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت





سخن دبیر همایش

18 بهمن 1399

 

امروزه همراستا با رشد روزافزون و توسعه‌ی منابع انرژی‌ تجدیدپذیر و تولید پراکنده در سطح دنیا، در کشور ما نیز گام‌های قابل توجهی برای حرکت به سوی بهره‌گیری مؤثر از این منابع صورت گرفته است. در این راستا کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران به عنوان یک رویداد علمی تخصصی این حوزه، در دانشگاه بیرجند متولد و اولین دوره‌ی آن در سال 1388 برگزار شد تا چالش های اصلی کاربرد و توسعه‌ی منابع انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده در کشور را مورد توجه قرار دهد. اینک، پس از برگزاری موفق شش دوره بعدی این رویداد علمی در دیگر دانشگاه‌های معتبر کشور، افتخار داریم که میزبان هشتمین دوره‌ی کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران در 24 و 25 اسفندماه سال ۱۳۹9 در دانشگاه بیرجند، شهر علم و فرهنگ، باشیم. امید است که این همایش محققان صنعت برق و انرژی کشور را گرد هم آورد و دستاوردهای آن راه­گشای برنامه‌ریزی و مدیریت بهینه‌ی این منابع انرژی در این مرز و بوم گردد.

از کلیه استادان، پژوهشگران، دانشجویان، متخصصین و نخبگان صنعت برق و انرژی کشور دعوت می­شود که یافته‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را جهت ارائه و انتشار به این گردهمایی علمی ارسال نمایند.

در پایان از طرف دانشگاه بیرجند از همه حمایت‌کنندگان و دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی که شرایط برگزاری بهتر و پربارتر این همایش را فراهم می­نمایند، تشکر و قدردانی می نماییم.

دکتر حمید فلقی

دبیر همایش



406
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 
ورود و ثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پوستر همایش
تماس با دبیرخانه
تلفن ثابت

056-31026340

نمابر

056-32202133

ایمیل

icredg2021@birjand.ac.ir

icredg2021@gmail.com

آدرس

دانشگاه بیرجند - پردیس مهندسی - دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر - گروه مهندسی قدرت

شبکه های اجتماعی

           

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند