روز شمار رویداد
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت





محل برگزاری همایش

هشتمین کنفرانس انرژی های تجدید پذیر و تولید پراکنده ایران دردانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه بیرجند درتاریخ 24 اسفندماه برگزارمی شود.

دانشگاه بیرجند براساس موافقت شورای گسترش آموزش عالی در سیزدهم خرداد ماه ۱۳۵۴ در قالب یک مؤسسه آموزش عالی به ریاست زنده یاد پروفسور محمدحسن گنجی از دانش آموختگان مدرسه شوکتیه و پدر علم جغرافیای نوین ایران تأسیس شد.

دانشگاه بیرجند به عنوان قطب علمی و آموزشی شرق کشور و بزرگترین و قدیمی ترین مؤسسه آموزش عالی استان خراسان جنوبی با بیش از ۴۰ سال سابقه وکارکرد علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بالغ بر ۲۴ هزار نیروی متخصص تربیت نموده است.

دانشگاه بیرجند براساس رتبه بندی مؤسسه تایمز که یکی از معتبرترین نظام های رتبه بندی جهان است در زمره ۱۱۰۲ دانشگاه برتر جهان و در بین دانشگاه های داخلی در رتبه ۱۶ قرار دارد.

دانشگاه بیرجند براساس آخرین رتبه بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمره دانشگاه های جامع سطح ۲ در تراز عملکرد ملی و با مأموریت محوری توسعه آموزش، پژوهش و فناوری و کمک به رفع چالش های ملی قرار گرفته است.

ورود و ثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پوستر همایش
تماس با دبیرخانه
تلفن ثابت

056-31026340

نمابر

056-32202133

ایمیل

icredg2021@birjand.ac.ir

icredg2021@gmail.com

آدرس

دانشگاه بیرجند - پردیس مهندسی - دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر - گروه مهندسی قدرت

شبکه های اجتماعی

           

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند