دومين کنفرانس بين المللي تهويه مطبوع و تاسيسات حرارتي و برودتي

ثبت نام کارگاه ها ی کنفرانس

29 شهریور 1395

برگزاری کارگاه های تأسیساتی و آموزش نرم افزار مطابق با نیازهای دانشجویان و مهندسان از اهداف دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی تهویه مطبوع و تأسیسات حرارتی و برودتی بوده است.


 

برگزاری کارگاه های تأسیساتی و آموزش نرم افزار مطابق با نیازهای دانشجویان و مهندسان از اهداف دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی تهویه مطبوع و تأسیسات حرارتی و برودتی بوده است. بر همین اساس و با پیگیری های انجام شده برگزاری 6 کارگاه آموزش نرم افزار تخصصی و 6 کارگاه تأسیساتی قطعی شده است. بر اساس لازم است تا علاقمندان قبل از انتخاب کارگاه ها و ثبت نام در آنها، فایل زیر را به دقت مطالعه فرمایند و به جزئیات زمان بندی کارگاه ها و تداخل احتمالی آنها دقت فرمایند

*پیش از ثبت نام کارگاه ها حتما زمان ارائه کارگاه ها را مطالعه نموده و با یکدیگر تطابق دهید و از انتخاب کارگاه هایی که در یک زمان ارائه می شود جداً خودداری نمایید.

*برای نویسندگان مسئول هر مقاله شرکت در دو کارگاه به دلخواه رایگان می باشد. شرکت در بیش از دو کارگاه و یا حضور نویسندگان دیگر در کارگاه ها مستلزم پرداخت هزینه است.

* مهندسان عضو نظام مهندسی استان خراسان جنوبی برای ثبت نام کارگاه ها به مسئول روابط عمومی سازمان، سرکار خانم مهندس سالاری، مراجعه نمایند.

*صدور گواهی حضور در کارگاه ها مستلزم پرداخت هزینه های مربوطه و حضور کامل در کارگاه ها می باشد.

*با توجه به برنامه زمان بندی ارئه کارگاه ها، حدأکثر تعداد کارگاهی که یک نفر قادر به حضور در آن ها می باشد 5 عدد می باشد.

*هزینه یک کارگاه 400/000 ریال، دو کارگاه 600/000 ریال، سه کارگاه 750/000 ریال، چهار کارگاه 900/000 ریال و پنج کارگاه 1/000/000 ریال می باشد.

* برای ثبت نام کارگاه ها به بخش گزینه های جانبی رفته و براساس تعداد کارگاه هایی که قصد حضور دارید، ثبت نام نمایید.

با تشکر

دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی تهویه مطبوع و تأسیسات حرارتی و برودتی

 

 

 

workshop.pdf (300.52 kb)


2780
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 
ورود و ثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تاريخهاي مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
1 اسفند 1394
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
1 اسفند 1394
آخرین مهلت ثبت نام
5 مهر 1395
آخرین مهلت ارسال مقاله
31 مرداد 1395
تاریخ برگزاری

6 و 7 مهر 95

کانال تلگرام
آمار بازديد

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند