دومين کنفرانس بين المللي تهويه مطبوع و تاسيسات حرارتي و برودتي

درباره کنفرانس

 

کنفرانس بین المللی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی، یکی از رویدادهای علمی کشور در خصوص تبادل دستاوردها و تجربیات در زمینه علوم تاسیسات حرارتی و برودتی است که بهمن ماه هر سال توسط انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران برگزار می گردد. دبیرخانه این کنفرانس درنظر دارد ضمن فراهم آوردن فضایی مناسب جهت تعامل بين متخصصان و محققان، با کاهش فاصله ها بين تحقيقات آکادميک و فناوری های نوظهور، با آنچه که در حال حاضر در صنعت کشور حاکم است، گام های موثری را در اعتلای صنعت حرارت و برودت در کشور بردارد.

برگزارکنندگان این کنفرانس مفتخرند از کلیه صنعتگران، مهندسان طراح تاسیسات، اساتید، پژوهشگران، متخصصان، دانشجویان و کارشناسان حوزه صنعت تاسیسات حرارت و برودت برای مشارکت فعال در محورهای مختلف کنفرانس بالاخص ارائه تجربیات و دستاوردهای علمی و پژوهشی دعوت به همکاری نمایند.

دبیرخانه کنفرانس درنظر دارد تا ضمن فراهم آوردن فضایی مناسب جهت تعامل بين متخصصان و محققان، با کاهش فاصله­ها بين تحقيقات آکادميک و فناوری­های نوظهور، با آنچه که در حال حاضر در صنعت کشور حاکم است، گام­های موثری را در اعتلای صنعت حرارت و برودت در کشور بردارد. برخی از اهداف کنفرانس را میتوان به شرح زیر دانست:

  • شناسايي نقاط ضعف و قوت، فرصت­ها و چالش­هاي توسعه صنعت تهويه مطبوع در کشور
  • بررسي يافته­هاي جديد و ايده­هاي نوين در زمينه مهندسي سرمايش و گرمايش
  • فراهم­سازي بستر مناسب براي تبادل تجربیات و دستاوردهای علمی و پژوهشی
  • شناسایی نقاط ضعف و قوت ، فرصتها و چالشهای توسعه و بومی سازی صنعت تهویه مطبوع و تاسیسات در کشور
  • ایجاد مجالی مناسب برای پیوند دانشگاه و صنعت در راستای بروز آمدی صنعت با پدیده های نوین طراحی، ساخت، نصب، راهبری، مانیتورینگ و … به کمک دانشگاه و ارتقای سطح تجربه و مهارت فنی دانش آموختگان توسط صنعتگران
  • بومی سازی فنی تاسیسات ساختمانها با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه
  • بهینه سازی مصرف آب و انرژی در تاسیسات

 

ورود و ثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تاريخهاي مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
1 اسفند 1394
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
1 اسفند 1394
آخرین مهلت ثبت نام
5 مهر 1395
آخرین مهلت ارسال مقاله
31 مرداد 1395
تاریخ برگزاری

6 و 7 مهر 95

کانال تلگرام
آمار بازديد

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند