دومين کنفرانس بين المللي تهويه مطبوع و تاسيسات حرارتي و برودتي

اطلاعیه دوم ثبت نام کارگاه‌ها

30 شهریور 1395

برای نویسندگان مسئول هر مقاله شرکت در دو کارگاه به دلخواه رایگان می باشد.

برای اعضای انجمن علمی حرارتی و برودتی شرکت در یک کارگاه به دلخواه رایگان می باشد. برای استفاده از این کارگاه رایگان...


دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی، برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل برای پژوهشگران، توجه عزیزان را به رعایت چند نکته جلب میکند:

برای نویسندگان مسئول هر مقاله شرکت در دو کارگاه به دلخواه رایگان می باشد.
برای اعضای انجمن علمی حرارتی و برودتی شرکت در یک کارگاه به دلخواه رایگان می باشد. برای استفاده از این کارگاه رایگان حتما در روز کنفرانس کارت عضویت خود را به همراه داشته باشید.
حداکثر کارگاه های رایگان برای هر فرد دو کارگاه می باشد. به بیان دیگر اگر فرد هم نویسنده مسئول و هم عضو انجمن علمی حرارتی و برودتی باشد، تعداد کارگاه های رایگان برای فرد دو کارگاه می باشد.
نویسندگان مسئول برای این دو کارگاه رایگان نیاز به انجام هیچ گونه عملیات ثبت نامی ندارند. بلکه در روزهای کنفرانس کارت حضور در کارگاه ها از قبل آماده شده و به آن ها داده خواهد شد.
اعضای انجمن علمی حرارتی و برودتی مانند شکل زیر برای ثبت نام به قسمت گزینه های جانبی پورتال خود مراجعه و در قسمت توضیحات کاربر ((عضو انجمن علمی حرارتی و برودتی)) را می نویسند. به طور مثال اگر فردی عضو انجمن بخواهد در چهار کارگاه شرکت کند، سه کارگاه را ثبت نام می کند و برای یک کارگاه دیگر در قسمت توضیحات کاربر می نویسد: ((عضو انجمن علمی حرارتی و برودتی))
 شرکت در بیش از دو کارگاه برای نویسندگان مسئول، حضور نویسندگان دیگر در کارگاه ها و شرکت در بیش از یک کارگاه برای اعضای انجمن علمی حرارتی و برودتی مستلزم پرداخت هزینه است.
گواهی حضور در کارگاه ها صرفا برای افرادی صادر می شود که هزینه مربوطه را پرداخت نموده و در کارگاه به طور کامل حاضر باشند.
علاقمندان و مهندسان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه کنفرانس تماس بگیرند.

 


3021
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
ورود و ثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تاريخهاي مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
1 اسفند 1394
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
1 اسفند 1394
آخرین مهلت ثبت نام
5 مهر 1395
آخرین مهلت ارسال مقاله
31 مرداد 1395
تاریخ برگزاری

6 و 7 مهر 95

کانال تلگرام
آمار بازديد

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند