دومين کنفرانس بين المللي تهويه مطبوع و تاسيسات حرارتي و برودتي

دسترسی آنلاین به مقالات دومین کنفرانس بین‌المللی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی

27 شهریور 1395

با توجه به پیگیریهای متعدد دبیرخانه کنفرانس و همکاری دست اندرکاران محترم مجله مهندسی مکانیک مدرس، مقالات پژوهشی کنفرانس از امروز به تدریج در مجله مهندسی مکانیک مدرس آنلاین می شود.


با توجه به پیگیریهای متعدد دبیرخانه کنفرانس و همکاری دست اندرکاران محترم مجله مهندسی مکانیک مدرس، مقالات پژوهشی کنفرانس از امروز به تدریج در مجله مهندسی مکانیک مدرس آنلاین می شود. در همین راستا، کنفرانس حاضر اولین کنفرانس ایران است که مقالات آن به صورت "نسخه پیش از انتشار برای تایید نویسندگان" در یک مجله معتبر نمایه می شود. لذا از نویسندگان گرامی تقاضا می شود ضمن مراجعه به وبسایت مجله مهندسی مکانیک مدرس و دریافت فایل مقاله خود، هر گونه اشکال ناشی از ویراستاری در فایل آنلاین شده مقاله را حداکثر تا تاریخ برگزاری کنفرانس به دبیرخانه اعلام نمایند. این کار با پرینت گرفتن از فایل مقاله و مشخص کردن اشکالات با خودکار قرمز بر روی آن و تحویل آن به دبیرخانه کنفرانس میسر خواهد بود.

ورود به سایت تربیت مدرس و دانلود مقالات


2567
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 
ورود و ثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تاريخهاي مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
1 اسفند 1394
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
1 اسفند 1394
آخرین مهلت ثبت نام
5 مهر 1395
آخرین مهلت ارسال مقاله
31 مرداد 1395
تاریخ برگزاری

6 و 7 مهر 95

کانال تلگرام
آمار بازديد

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند