سومین همایش ملی کشاورزی بوم شناختی ایران



راهنمای ثبت نام و ارسال مقاله

8 دی 1393

ثبت نام و دریافت مقالات از تاریخ 15 بهمن ماه صورت می پذیرد

پژوهشگران محترم لطفاً قبل از اقدام به ثبت نام نکات زیر را مرور فرمایید تا هنگام ثبت مقاله و ارسال فایل ها دچار مشکل نشوید:


پژوهشگران محترم لطفاً قبل از اقدام به ثبت نام نکات زیر را مرور فرمایید تا هنگام ثبت مقاله و ارسال فایل ها دچار مشکل نشوید:

 

1. برای ثبت نام در همایش، ابتدا به سایت همایش مراجعه نموده و اطلاعات و مدارک خواسته شده را ارسال نمایید.

 

2. لطفا مقاله خود را مطابق با شیوه نامه تدوین مقالات همایش آماده و سپس بارگزاری نمایید.

 

3. بعد از تکمیل ثبت نام، ایمل تاییدیه از طرف سامانه همایش به پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد. لطفا پوشه Spam خود را نیز بررسی نموده و در صورتی که ایمیل به این پوشه ارسال شده بود، گزینه Not Spam را انتخاب نمایید تا ایمیل های بعدی به پوشه اصلی پست الکترونیک شما ارسال شوند.

 

4. پژوهشگران گرامی در صورت تمایل میتوانند برای عضویت در انجمن علمی کشاورزی بوم شناختی ایران به سایت انجمن  مراجعه نمایند.

 

نکات مهم:

 

1. دریافت مقالات مستلزم ثبت نام در سایت همایش می باشد.

 

2.  پرداخت هزینه های مربوط به ثبت نام در همایش تنها از طریق درگاه الکترونیکی مربوطه در خود سایت همایش و پس از اعلام نتایج داوری امکان پذیر است.

 

3.  متقاضیان استفاده از تخفیف مخصوص اعضای انجمن ضروری است مدارک تاییدی ثبت نام را در سامانه همایش همزمان با ارسال مقاله بارگذاری نمایند، در غیر اینصورت ثبت نام آنها کان لم یکن تلقی خواهد گردید. جهت این کار، لازم است پس از ورود به صفحه شخصی خود در سایت همایش، در قسمت صفحه ویرایش اطلاعات شخصی، مدارک لازم مبنی بر دانشجو بودن (تصویر کارت دانشجویی) و نیز عضویت در انجمن کشاورزی بوم شناختی را در قسمت بارگزاری مدارک به صورت یک فایل فشرده بارگذاری نمایید.

 

4. حداکثر تعداد مقاله مجاز هر فرد ثبت نام کننده بعنوان نفر اول، دو مقاله می باشد و برای هر مقاله اضافی بیش از این تعداد، مبلغ 300000 ریال به هزینه ثبت نام اضافه خواهد شد.

 

5. دانشجویان محترم جهت استفاده از تخفیف دانشجویی باید در هنگام ثبت نام اسکن کارت دانشجویی معتبر را در وبگاه همایش، بر طبق توضیحات ارایه شده در نکته 3 بارگذاری نمایند.

 

 

 


3066
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
پوستر
تماس با ما
تلفن ثابت

021-22431971

نمابر
ایمیل
آدرس

پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی

آمار سایت

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند