سومین همایش ملی کشاورزی بوم شناختی ایران



روش تدوین مقاله

سومین همایش ملی کشاورزی بوم شناختی ایران  نتایج تحقیقات اندیشمندان گرامی را در زمینه محورهای همایش مورد بررسی و پذیرش قرار می دهد. مقالاتی که در آنها صرفاً به گردآوری مطالب پرداخته شده باشد مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت. از نویسندگان گرامی مقالات دعوت می­شود پیش از ارسال مقالات، به دقت مطالب ذیل را خوانده و موارد درخواستی را در تنظیم و ارسال مقالات خود رعایت نمایند.

مقاله باید دارای تمامی بخش­های یک مقاله کامل علمی-پژوهشی، از جمله عنوان, نام و آدرس نگارنده­ ها، چکیده به زبان فارسی و انگلیسی، مقدمه کوتاه، مواد و روش­ها، نتایج و بحث، نتیجه­ گیری نهایی و تعدادی منبع باشند. مقاله نباید از چهار صفحه A4 با فاصله خطوط یک (single space) بیشتر باشد. مقاله ها باید در محیط WORD 2003 یا 2007 تهیه شوند.

به منظور يكسان سازي مجموعه مقالات اين همايش و نيز براي آنكه امكان تركيب و انتقال فايل كامپيوتري آنها فراهم شود، لازم است كه همة مقاله ها با طرحي يكسان و كاملاً هماهنگ تهيه و تايپ شوند. به منظور آشنایی با چارچوب مقالات این همایش، ضروری است نويسندگان محترم فایل راهنمای پیوست را از لینک ارایه شده در ذیل این متن دریافت نمایند. توجه شود كه چارچوب ظاهري اين راهنما و نگارش آن منطبق بر شیوه نامه مورد قبول همايش است و می تواند جهت تسریع نگارش مستقیما روی این فایل نگارش شود. رعایت فرمت ذکر شده در فایل پیوست جهت تهیه مقالات ضرورری است.

توجه فرمایید که فايل مقاله ارسالی بايد به گونه‌اي باشد كه در صورت نياز بتوان به راحتي و بدون كار اضافه‌اي آن را باز كرد، پرينت گرفت يا به چاپخانه تحويل داد. صفحات مقالات مي‌بايد شماره‌گذاري شوند و شماره هر صفحه در پايين آن و در وسط قرار گيرد. دبيرخانه، از بررسي و چاپ مقاله هایی كه مطابق اين شیوه نامه تهيه نشده باشند، معذور است و عواقب ارسال اين گونه مقاله ها بر عهده نويسنده است. اشکالات علمی، املایی و فنی در داوری تاثیرگذار بوده و همایش مسئولیتی برای رفع عیوب احتمالی ندارد. مقاله ارسالی باید دارای سریرگ همایش بوده و در قالب ذکر شده ارسال گردد. 

  

 

 

فرمت مقالات سومین همایش کشاورزی بوم شناختی ایران.docx (169.99 kb)

پوستر
تماس با ما
تلفن ثابت

021-22431971

نمابر
ایمیل
آدرس

پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی

آمار سایت

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند