تا روز برگزاری همایش : پایان یافت





تماس با دبیرخانه
تلفن ثابت

05632320551

نمابر

05632320551

ایمیل

MIWM@birjand.ac.ir

آدرس

بیرجند،انتهای خیابان شهیدآوینی،دانشگاه بیرجند،دانشکده مهندسی

جلسه به میزبانی پدافند غیر عامل با حضور ادارات، سازمان ها و شرکت های مرتبط با حوزه آب

4 مرداد 1397

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص برگزاری همایش ملی مدلسازی و فناوری های جدید در مدیریت آب به میزبانی مدیریت پدافند غیر عامل استان و با حضور مسئولین همایش، ادارات و سازمان ها و شرکت های مرتبط با حوزه آب در تاریخ97/05/02 برگزار شد.


 آقای مهندس نظافت مدیرکل محترم پدافند غیر عامل استان اشاره داشتند که با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی در موقعیت جغرافیایی مرزی قرار گرفته، موضوع آب حتی در تامین امنیت کشور هم تاثیر گذار است. حتی برای رسیدن به رشد اقتصادی موثر، باید آب به خوبی مدیریت شود . کمبود آب یعنی برداشت ها، منابع و مصارف نتوانند در کنار یکدیگر به تعادل برسند و به این ترتیب بر منابع آبی فشار می آید از طرفی ظرفیت منابع آبی " قابل توسعه " نیست، این ظرفیت باید به طرف پایداری تغییر جهت دهد، یعنی آب های زیرزمینی باید به سمت پایداری بروند و محیط های طبیعی هم در حد امکان باید احیا شوند. ایشان بیان نمودند که کمک دستگاه های متولی، مدیران سازمان ها و بخش های مرتبط با حوزه آب در جهت برگزاری این همایش بسیار موثر خواهد بود. ایشان تبیین الگوی مدیریتی و مصرفی آب را برای جامعه لازم دانستند. دبیر همایش آقای دکتر اکبرپور در این جلسه افزودند: که با توجه به اهمیت موضوع آب در استان، تلاش ها برای برگزاری این همایش از دوسال پیش آغاز شده است. نتایج این همایش که شامل مقالات و طرح های پژوهشی می باشد می تواند در ادارات و سازمان های استان اجرا و عملی گردد تا بتوانیم شاهد اصلاح وضعیت آب باشیم. ایشان همچنین به مخارج اجتناب ناپذیری که نیازمند کمک های ادارات و سازمانها برای همایشی مرتبط با موضوع آب که دغدغه اول استان است، اشاره نمودند. دکتر اکبری دبیر اجرایی همایش، جنبه آموزشی این همایش را یادآور شدند و اضافه کردند که در زمینه آب نیاز به آموزش و پژوهش بسیار است و اگر همه مجموعه ها حضور داشته باشند، بازخورد این همایش به مراتب بیشتر خواهد شد. ایشان از متولیان حوزه آب خواستند که به صورت سازمانی تبلیغات همایش انجام و فضایی برای ارسال مقاله فراهم شود.

سپس هریک از مسئولین سازمان ها و ادارات نقطه نظرات خود و نحوه همکاری و مشارکت در برگزاری این همایش را مطرح نمودند و در نهایت راهکارها جمع بندی گردید.

 

 

 


1365
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
ورود وثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پوستر همایش
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند