تا روز برگزاری همایش : پایان یافت





تماس با دبیرخانه
تلفن ثابت

05632320551

نمابر

05632320551

ایمیل

MIWM@birjand.ac.ir

آدرس

بیرجند،انتهای خیابان شهیدآوینی،دانشگاه بیرجند،دانشکده مهندسی

انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی

8 مرداد 1397

در همایش چالش های آب در شرق کشور که در تاریخ 6 و 7 مردادماه 1397 در مشهد برگزار گردید، انتقال آب از دریای عمان به سه استان سیستان و بلوچستان ،استان خراسان جنوبی و استان خراسان رضوی  مورد تصویب قرار گرفت.



وزیر نیرو در این همایش گفت: این وزارتخانه به جدیت موضوع انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور و شیرین سازی آن را دنبال می کند.
وی اظهار داشت : اگر بحث اقتصاد آب جدی گرفته شود و نرخ واقعی تهیه و تولید آب از مردم اخذ شود، مصرف کنندگان قدر و ارزش آب را بهتر درک می کنند و از مصرف بی رویه و هدررفت آب جلوگیری خواهند کرد.
در این همایش با بیان اینکه ، به دلیل مواجهه با مسائلی چون کاهش نزولات جوی، بروز خشکسالی های پیاپی،کاهش سرانه منابع آب تجدید پذیر و محدودیت شدید منابع آبی، شرق کشور از بحرانی ترین مناطق کشور در زمینه آب است، لذا به همین دلیل موضوع انتقال آب از دریای عمان به سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی مورد تصویب قرار گرفت.

 

 


2163
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
ورود وثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پوستر همایش
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند