تا روز برگزاری همایش : پایان یافت





تماس با دبیرخانه
تلفن ثابت

05632320551

نمابر

05632320551

ایمیل

MIWM@birjand.ac.ir

آدرس

بیرجند،انتهای خیابان شهیدآوینی،دانشگاه بیرجند،دانشکده مهندسی

لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب کنید


پیوستن دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به حامیان کنفرانس
3 تیر 1397

با احترام به اطلاع میرساند دانشگاه علوم پزشکی حمایت مادی و معنوی خود را از اولین همایش ملی مدل سازی وفناوری های جدید در مدیریت آب اعلام داشته و به جمع حامیان کنفرانس پیوست.


ادامه مطلب ...

پیوستن سازمان جهادکشاورزی به حامیان کنفرانس
3 تیر 1397

با احترام به اطلاع میرساند سازمان جهادکشاورزی حمایت مادی و معنوی خود را از اولین همایش ملی مدل سازی وفناوری های جدید در مدیریت آب اعلام داشته و به جمع حامیان کنفرانس پیوست.


ادامه مطلب ...

پیوستن سازمان میراث فرهنگی وگردشگری به حامیان کنفرانس
3 تیر 1397

با احترام به اطلاع میرساند سازمان میراث فرهنگی وگردشگری حمایت مادی و معنوی خود را از اولین همایش ملی مدل سازی وفناوری های جدید در مدیریت آب اعلام داشته و به جمع حامیان کنفرانس پیوست.


ادامه مطلب ...

پیوستن سازمان حفاظت از محیط زیست استان خراسان جنوبی  به حامیان کنفرانس
3 تیر 1397

با احترام به اطلاع میرساند سازمان حفاظت از محیط زیست استان خراسان جنوبی حمایت مادی و معنوی خود را از اولین همایش ملی مدل سازی وفناوری های جدید در مدیریت آب اعلام داشته و به جمع حامیان کنفرانس پیوست.


ادامه مطلب ...

پیوستن سازمان نظام مهندسی استان خراسان جنوبی  به حامیان کنفرانس
23 خرداد 1397

با احترام به اطلاع میرساند سازمان نظام مهندسی استان خراسان جنوبی  حمایت مادی و معنوی خود را از اولین همایش ملی مدل سازی وفناوری های جدید در مدیریت آب اعلام داشته و به جمع حامیان کنفرانس پیوست.


ادامه مطلب ...

پیوستن شرکت میراب به حامیان کنفرانس
14 خرداد 1397

با احترام به اطلاع میرساند شرکت اب ابزار باقران نمایندگی رسمی شرکت میراب در خراسان جنوبی حمایت مادی و معنوی خود را از اولین همایش ملی مدل سازی وفناوری های جدید در مدیریت آب اعلام داشته و به جمع حامیان کنفرانس پیوست. 


ادامه مطلب ...

پیوستن شرکت مدیران خودرو به حامیان کنفرانس
27 اردیبهشت 1397

به اطلاع می رساند که شرکت مدیران خودرو با حمایتهای معنوی و مادی از اولین همایش ملی مدل سازی وفناوری های جدید در مدیریت آب به جمع حامیان این کنفرانس پيوست.


ادامه مطلب ...

پیوستن  بانک تجارت به حامیان کنفرانس
27 اردیبهشت 1397

به اطلاع می رساند که بانک تجارت با حمایتهای معنوی و مادی از اولین همایش ملی مدل سازی وفناوری های جدید در مدیریت آب به جمع حامیان این کنفرانس پيوست.


ادامه مطلب ...

نمایه شدن اولین همایش ملی مدل سازی وفناوری های جدید در مدیریت آب در ISC
1 اردیبهشت 1397

 

به استحضار می رساند اولین همایش ملی مدل سازی وفناوری های جدید در مدیریت آب که در تاریخ 19 و 20 مهر ماه سال جاری در دانشگاه بیرجند برگزار می گردد وهمایش با کد اختصاصی 41102-97180 در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) نمایه شده است که در وب سایت زیر قابل مشاهده می باشد

http://mcl.isc.gov.ir/confirmedConferences.aspx


ادامه مطلب ...

پیوستن شرکت آب وفاضلاب روستایی به حامیان کنفرانس
1 اردیبهشت 1397

به اطلاع می رساند که اداره محترم آب وفاضلاب روستایی استان خراسان جنوبی با حمایتهای معنوی و مادی از اولین همایش ملی مدل سازی وفناوری های جدید در مدیریت آب به جمع حامیان این کنفرانس پيوست.


ادامه مطلب ...

ورود وثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پوستر همایش
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند