درباره همایش

در راستای تحقق اهداف ستاد اقتصاد مقاومتی (تولید و اشتغال) و نیز پتانسیل های بسیار ویژه بخش کشاورزی در شرق کشور که بسیاری از ظرفیت های بی نظیرآن مغفول مانده و در صورت فعال سازی آنها با وضع موجود منابع آب، خاک و اقلیمی، می توان به افزایش تولید و اشتغال در کشور منجر گردد، اولین همایش فرصت های نوین تولید و اشتغال بخش کشاورزی در تاریخ 25 بهمن ماه 1396 در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.

امید است همایش مذکور در جهت گرداوری جامع تمامی زمینه های  موثر در تولید و اشتغال بخش کشاورزی با مشارکت حداکثری دانشگاهیان، محققین، فعالان، صاحب نظران و دانشجویان این حوزه، فرصتی مغتنم باشد. 

شرکت کنندگان محترم می‌توانند جدیدترین دستآوردهای علمی و تحقیقاتی خود را در زمینه‌های مرتبط با محورهای همایش بصورت چکیده یا مقاله کامل به دبیرخانه همایش ارسال نمایند. مقالات به صورت شفاهی یا پوستر (با نظر کمیته داوری مقالات همایش) ارایه خواهد شد. مقالات کامل باید چکیده انگلیسی داشته باشند و مقالاتی که به صورت چکیده ارسال می‌شوند لازم است به زبان فارسی و انگلیسی باشند.

 

دبیر همایش:دکتر عباس خاشعی سیوکی

 

دبیر علمی:دکتر سیده عاطفه حسینی

 

دبیر اجرایی:دکتر حسین خزیمه نژاد

 

کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تلفن ثابت
05632254045-49 داخلی 262
نمابر
05632254050
ایمیل
nopea2018@birjand.ac.ir
آدرس
خراسان جنوبی، بیرجند، کیلومتر 5 جاده کرمان،  صندوق پستی 331 پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند