زبان


جلسه هم اندیشی مسئولین اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب با حضور مسئولین محترم اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان‌جنوبی

30 آذر 1401

جلسه هم اندیشی مسئولین اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب با حضور مسئولین محترم اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان‌جنوبی


آقای دکتر پوررضا دبیرعلمی همایش و آقای مهندس عظیمی ، مسئول کمیته اسپانسری با آقای مهندس کامرانی فرد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی و خانم دکتر رجبی، نماینده محترم اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در دانشگاه بیرجند در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۹/۲۰  در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی ، دیدار کردند.

 

آقای دکتر پوررضا، به معرفی همایش پرداخت و افزود: برگزاری این همایش برای استان دارای نتایج بسیار خوبی خواهد بود و مسئولین همایش در راستای رفع چالش‌های استان ، انتظار همکاری و حمایت از تمام سازمان‌ها و ادارات را دارند.ارتباط بین دانشگاه و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای نیز می تواند در این راستا تأثیرگذار واقع شود.

 

آقای مهندس عظیمی پس از بیان جزئیات همایش پیشین و نتایج آن،بیان کرد: تفاوت اصلی این همایش، با همایش پیشین در بین المللی بودن آن است که با توجه به شرایط ویژه استان، چالش‌هایی را در پی خواهد داشت که حضور ادارات، سازمان‌ها و فعالین حوزه صنعت استان در همایش بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

وی همچنین جزئیاتی در رابطه با مهمانان خارجی و داخلی را بیان کرد و افزود: جهت ارتقاء سطح تئوری و عملی آموزش ، همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با همایش مذکور، مدنظر است.همچنین باتوجه به ارتباط صمیمانه بین دانشگاه و این اداره، مسئولین همایش انتظار همکاری در زمینه های مختلف را دارند.

 

آقای دکتر کامرانی فرد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی استان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در بخش آموزش حمایت خود را اعلام می کند.

وی همچنین تهیه و آماده‌سازی هدایا و‌گیفت ها، دراختیار گذاشتن کارگاه‌ها و کلاس‌ها ،برگزاری ورکشاپ و کارگاه با توجه به نیاز‌های همایش و با حضور اساتید مجرب و همچنین تبلیغات همایش در سراسر کشور را از جمله پتانسیل های این اداره برشمرد.

 

خانم دکتر رجبی بیان کرد:  مسئولین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان،برای هرگونه همکاری جهت برگزاری بهتر و مفیدتر همایش ، حمایت خود را اعلام می کند.همچنین مسئولین اداره، جهت ارسال مقاله اقدام خواهند کرد.

وی افزود: ظرفیت‌های استان خراسان‌جنوبی و استفاده مطلوب از آن باید در راستای اهداف قرار گیرد.

 

در ادامه این جلسه، در رابطه با حمایت‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در جهت تبلیغات و معرفی همایش ، جزئیات وبینار‌ها و کارگاه‌ها و همچنین برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت آب، موضوعاتی مطرح گردید.

 


206
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پنل روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تلفن ثابت

 05631026306_ 09910718124

نمابر

05631026306

ایمیل

MIWM2@birjand.ac.ir

Telegram: @MIWM2conf

Instagram: @MIWM2_2023

 :Whats app

 https://chat.whatsapp.com/

JQMUcsXHhmH5P7IlibbEaH

Eitaa: http://eitaa.com/MIWM2conf

آدرس

بیرجند،انتهای خیابان شهیدآوینی،دانشگاه بیرجند،دانشکده مهندسی

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند