زبان


محل برگزاری

اولین دوره همایش بین المللی و دومین دوره همایش ملی مدل سازی وفناوری های جدید درمدیریت آب دردانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند درتاریخ 2 و 3 اسفند ماه برگزارمی شود.

دانشگاه بیرجند

دانشگاه بیرجند، قطب علمی و یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های شرق کشور در بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی واقع است.بنابر رتبه‌بندی دانشگاه‌های دنیا سال ۲۰۱۷ توسط نظام رتبه‌بندی تایمز، دانشگاه بیرجند در بین حدود ۱۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا و دارای رتبه ۱۵ ملی است.

تاریخچه دانشگاه بیرجند

دانشگاه بیرجند در ۱۳ خرداد ۱۳۵۴ با تصویب شورای گسترش آموزش عالی به عنوان مؤسسه آموزش عالی بیرجند و تحت ریاست پروفسور محمدحسن گنجی تأسیس شد و در مهر ماه ۱۳۵۶، با پذیرش ۱۲۰ دانشجو در رشته‌های شیمی، فیزیک و ریاضی، در دانشکده علوم، رسماً فعالیت خود را آغاز نمود. دانشگاه بیرجند درمرکز استان خراسان جنوبی واقع و تنها دانشگاه ملی واقع در سومین استان بزرگ کشور است.مدرسه شوکتیه نماد آموزش عالی بیرجند و سومین مدرسه سبک جدید کشور بعد دارالفنون تهران و همزمان با رشدیه تبریز.به تدریج با تأسیس آموزشکده کشاورزی (سال ۱۳۵۸)، آموزشکده فنی (سال ۱۳۶۷) و دانشکده ادبیات (سال ۱۳۶۸)، موقعیت علمی آن گسترش یافته و در سال ۱۳۶۸ به مجتمع آموزش عالی و در سال ۱۳۷۱ به دانشگاه بیرجند ارتقا یافت. دانشگاه بیرجند درحال حاضر با ۱۲ دانشکده و پنج پردیس در شهرستان‌های استان به عنوان قطب علمی آموزشی شرق کشور عهده‌دار ۱۳۰۰۰ دانشجو می‌باشد.

مروری بر برخی افتخارات گذشته
دانشگاه بیرجند مفتخر است که در طی ۴۰ سال حضور خود در عرصه علم و آموزش کشور بیش از ۲۰,۰۰۰ هزار نیروی متخصص به میهن اسلامی تقدیم نموده و در سال های دفاع مقدس نیز حضوری شورآفرین داشته است که نام چهار شهید دانشجوی این دانشگاه در صدر افتخارات دانشگاه بیرجند همواره می درخشد.
در زمینه های علمی و پژوهشی کسب رتبه های مختلف جشنواره های ملی و منطقه ای، از جمله جشنواره فردوسی، فارابی و ... ، حضور در عرصه های فرهنگی و ورزشی دانشجویی و کسب عناوین متعدد در سطح کشور، داشتن رتبه هشت کشور در قبولی کارشناسی ارشد، کسب عنوان معاون پژوهشی برتر کشور ،کسب رتبه برتر فرهنگی در بین دانشگاه های کشور، حضور در مجامع مختلف علمی در سطح ملی و بین المللی، برگزاری بیش از ۳۰ همایش، کنفرانس و کنگره علمی ملی و بین المللی، انجام مطرح های پژوهشی متعدد، تألیف و ترجمه کتب، ثبت اختراعات و ... از افتخارات دانشگاه می باشند.
از دیگر افتخارات این دانشگاه پروفسور محمدحسن گنجی پدر جغرافیای نوین ایران و مرد سال هواشناسی جهان (سال ۲۰۰۱) به عنوان اولین رئیس این مجموعه و نیز دکتر غلامحسین شکوهی از استادان برجسته تعلیم و تربیت ایران به عنوان استاد پیشکسوت این دانشگاه می باشد.
گذری بردستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی
دانشگاه بیرجند تاکنون ده ها طرح پژوهشی ،مقاله، ثبت اختراع، ترجمه و تألیف کتاب توسط اساتید مجرب و دانشجویان خلاق داشته است که به برخی از آنها اشاره می شود
- انجام ۱۷۹ طرح پژوهشی درون دانشگاهی و ۱۴۶ طرح پژوهشی برون دانشگاهی از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۴
- ۲۵۷۰ مورد تعداد پایان نامه های تحصیلات تکمیلی تا سال ۱۳۹۵
- ۲۱۷ مورد مقاله نمایه شده ISI در سال ۱۳۹۴
- ۳۰۰ مورد مقاله علمی ـ پژوهشی و ۲۶۰ مورد مقالات علمی ـ ترویجی در سال ۱۳۹۴می باشد
- ۵۶۴ مورد مقالات ارائه شده در کنفرانس های ملی و ۲۴۵ مقاله در کنفرانس های بین المللی
- ۱۶۶ عنوان تألیف و ترجمه کتاب

کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پنل روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تلفن ثابت

 05631026306_ 09910718124

نمابر

05631026306

ایمیل

MIWM2@birjand.ac.ir

Telegram: @MIWM2conf

Instagram: @MIWM2_2023

 :Whats app

 https://chat.whatsapp.com/

JQMUcsXHhmH5P7IlibbEaH

Eitaa: http://eitaa.com/MIWM2conf

آدرس

بیرجند،انتهای خیابان شهیدآوینی،دانشگاه بیرجند،دانشکده مهندسی

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند