زبان


سوالات متداول

آخرین مهلت پرداخت هزینه مقالات پذیرش شده چه زمانی میباشد؟

پاسخ: حداکثر میتوانید تا 20 بهمن ماه هزینه مقالات را پرداخت نمایید.

 

آیا هزینه مقالات قبل از داوری باید پرداخت شود؟

 

هزینه مقالات در صورت پذیرش و پس از داوری دریافت خواهد شد

 

آیا امکان دریافت گواهی پذیرش زودتر از موعد همایش وجود دارد؟

پاسخ: بله، آن دسته از افرادی که نیازمند دریافت نتایج داوری مقالات خود زودتر از تاریخ مشخص شده برای اعلام نتایج داوری می باشند، می توانند مقالات خود را از طریق پنل که در سایت همایش ایجاد نموده اند، ارسال و در منوی پیام های سیستمی، در قسمت ارسال تیکت، پیامی با عنوان " داوری زود هنگام " که حاوی عنوان و کد مقاله می باشد، را ارسال نمایند. نتایج داوری مقالات این افراد، حداکثر یک هفته الی10 روز پس از ارسال مقاله اعلام خواهد گردید و در صورت پذیرش مقاله توسط کمیته داوران، باید نسبت به ثبت‌نام نهایی جهت دریافت گواهینامه پذیرش مقاله اقدام نمایند.

 

آیا تمامی نویسندگان یک مقاله باید در همایش ثبت نام کنند و همگی هزینه ثبت نام را پرداخت کنند؟؟یا فقط ارائه‌دهنده باید ثبت‌نام و مبلغ را پرداخت کند؟

پاسخ:از هر مقاله، نیاز هست حداقل یک نفر جهت ارائه کار پژوهشی مرتبط با آن تحقیق در روز همایش حضور داشته باشند، چون هزینه ثبت‌نام افراد مربوط به خدماتی مانند نهار، پذیرایی، پکیج‌ها و … میشود لازم است هر فرد شرکت کننده در همایش هزینه ثبت نام را پرداخت نماید. بنابراین اگر سایر نویسندگان مقاله تمایل به بهره‌مندی از امکانات همایش می‌باشند باید به صورت جداگانه در همایش ثبت‌نام بفرمایند.

 

چگونه میتوان درباره غرفه‌های همایش و نحوه رزو آن‌ها اطلاع کسب کرد؟

پاسخ: می توانید باتماس به دبیرخانه یا شماره 09100431743 درباره غرفه‌ها اطلاع کسب نمایید.

 

نتایج نهایی مقالات ارسالی کی اعلام میشود؟

پاسخ: با توجه به اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات 15 بهمن می باشد و همچنین در حال حاضر مقالات در حال داوری هستند، نتایج نهایی حداکثر تا 20 بهمن ماه اعلام خواهد شد.

 

مقالات اکسپت شده در چه سایت‌ها و مجالاتی قرار میگیرند؟

پاسخ: مقالات پذیرفته شده در اپلیکیشن مقالات همایش و در سایت civilica , و isc نمایه خواهند شد، همچنین مقالات برتر در مجلات، پژوهش آب ایران، پژوهش‌های نوین در مهندسی آب پایدار، آبخوان و قنات، مدیریت و کاربرد آب‌های نامتعارف، پژوهش‌های خشکسالی و تغییر اقلیم، نسخه انگلیسی مجله حفاظت منابع آب و خاک دانشگاه آزاداسلامی _ واحد علوم و تحقیقات تهران و water harvesting research منتشر می شوند.

 

مقاله‌ها به صورت کامل منتشر میشوند یا فقط چکیده مقالات منتشر میشوند؟

پاسخ: در کتابچه مقالات همایش، بطور کامل درج می‌گردند وهمنطور مقالات برتر بطور کامل در مجلات پژوهش آب ایران، پژوهش‌های نوین در مهندسی آب پایدار، آبخوان و قنات، مدیریت و کاربرد آب‌های نامتعارف، پژوهش‌های خشکسالی و تغییر اقلیم، نسخه انگلیسی مجله حفاظت منابع آب و خاک دانشگاه آزاداسلامی _ واحد علوم و تحقیقات تهران و water harvesting research منتشر خواهند شد.

 

 همه مقالات پذیرفته  شده چه به صورت پوستر چه به صورت شفاهي در کتابچه مقالات همایش چاپ خواهند شد

پاسخ:همه مقالات پذیرفته شده، چه بصورت سخنرانی و چه پوستری در کتابچه مقالات همایش نمایه خواهند شد.

کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پنل روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تلفن ثابت

 05631026306_ 09910718124

نمابر

05631026306

ایمیل

MIWM2@birjand.ac.ir

Telegram: @MIWM2conf

Instagram: @MIWM2_2023

 :Whats app

 https://chat.whatsapp.com/

JQMUcsXHhmH5P7IlibbEaH

Eitaa: http://eitaa.com/MIWM2conf

آدرس

بیرجند،انتهای خیابان شهیدآوینی،دانشگاه بیرجند،دانشکده مهندسی

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند