زبان


جلسه هم‌اندیشی تیم راهبری اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب با حضور دبیران همایش

21 آذر 1401

جلسه اعضای تیم راهبری همایش با حضور دبیران محترم همایش در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ در محل دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند برگزار گردید.


 جلسه اعضای تیم راهبری همایش با حضور دبیران محترم همایش در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ در محل دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

 

خانم مهندس سروری، مسئول کمیته اجرایی همایش بیان کرد: وبینار با موضوع مدیریت سیلاب برگزار و گواهی حضور برای شرکت‌کنندگان ارسال گردید.همچنین گواهی حضور برای سخنرانان، درحال تهیه می باشد.همچنین در رابطه با موضوعات کارگاه‌ها که توسط آقای دکتر یعقوب زاده در جلسه پیشین بیان شد، توضیحاتی ارائه داد.

وی افزود: جهت اعلام داوری پیش از موعد و قابلیت ارائه مجازی ، پوسترهایی با جزئیات کامل آماده خواهد شد و درفضای مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.همچنین تفاهم‌نامه‌ها در حال پیگیری می باشد و ارسال فراخوان‌ها نیز موفقیت آمیز بوده است.

وی همچنین خواستار روشن نمودن موضوعات هزینه دریافت مقالات خارجی، پیگیری جلسه با اصحاب رسانه و سخنرانان کلیدی همایش شدند.

 

آقای دکتر اکبری ، دبیر همایش پس از بیان جزئیات جلسات اسپانسری پیش رو افزود: پیگیری جهت برگزاری جلسات با سازمان‌ها و ادارات درحال انجام است و پس از هماهنگی جلسه اصحاب رسانه برگزار خواهد شد. همچنین جهت دریافت موضوعات کارگاه‌ها به سازمان‌های متولی همایش، نامه ارسال خواهد شد و مرتبط با موضوعات بیان شده ، کارگاه‌هایی برگزار خواهد شد. پس از آن تبلیغ کارگاه‌ها ضروری خواهد بود.

وی همچنین افزود:جهت هزینه مقالات خارجی، به زودی تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد .

 

آقای دکتر پوررضا، دبیر علمی همایش بیان داشت: کلیپ‌های معرفی همایش توسط مهمانان خارجی دریافت شده و جهت تبلیغات در فضای مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد. همچنین ساخت تیزر از وبینارها در حال تهیه می باشد.

دبیر علمی همایش،نظرات خود را در رابطه با سخنرانان همایش اعلام کرد و افزود: تبلیغ بیشتر برای دریافت تعداد مقالات بیشتر حائز اهمیت است.

 

 یعقوب زاده ، دبیر اجرایی همایش برخی هماهنگی‌ها با شرکت های آب منطقه‌ای استان یزد، سیستان و بلوچستان ، کرمان را بیان کرد و افزود: موضوعات کارگاه‌ها مشخص شده و پس از تأیید نهایی اساتید اعلام خواهد شد.وی راه‌حل‌هایی جهت دریافت مقالات بیشتر نیز ارائه داد.

دبیر اجرایی همایش نیز نظر‌خود را در رابطه با سخنرانان همایش بیان نمود.

 

آقای مهندس عظیمی، مسئول کمیته اسپانسری اطلاعاتی در رابطه با جلسات اسپانسری بیان کرد و ایجاد جریان اسپانسری برای خارج از استان را در راستای اهداف خود قرار داد.

 

در ادامه این جلسه موضوعات تعداد غرفه‌ها و سایر جزئیات نمایشگاه تخصصی صنعت آب، روش های نوین تبلیغاتی و سایر موارد برگزاری کنفرانس،‌موردبحث و بررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری همایش

 

 

 

 


191
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پنل روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تلفن ثابت

 05631026306_ 09910718124

نمابر

05631026306

ایمیل

MIWM2@birjand.ac.ir

Telegram: @MIWM2conf

Instagram: @MIWM2_2023

 :Whats app

 https://chat.whatsapp.com/

JQMUcsXHhmH5P7IlibbEaH

Eitaa: http://eitaa.com/MIWM2conf

آدرس

بیرجند،انتهای خیابان شهیدآوینی،دانشگاه بیرجند،دانشکده مهندسی

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند