زبان


جلسه هم اندیشی مسئولین اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب با حضور مالکین کارخانه ایران کاوش؛ انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

19 آذر 1401

جلسه هم اندیشی مسئولین اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب با حضور مالکین کارخانه ایران کاوش؛ انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ‌


 آقای دکتر اکبری ، دبیر همایش و آقای مهندس عظیمی ،مسئول کمیته اسپانسری در محل سازمان مرکزی با آقایان دکتر آذربایجانی و مهندس حسینی در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۹/۷  دیدار کردند.

 

دکتر اکبری ارتباط صنعت و دانشگاه را مهم برشمرد و پس از معرفی و بیان جزئیات همایش افزود:  افزایش ارتباط و همکاری ها با مجموعه محترم ایران کاوش از مهم ترین اهداف همایش به شمار می رود که این ارتباط می تواند برای این مجموعه مؤثر واقع شود.

دبیر همایش خاطر نشان کرد: همایش جهت  معرفی محصولات کارخانه ها و ارگان ها و برقراری ارتباط بین علم و صنعت، قصد برگزاری نمایشگاهی با مضمون نمایشگاه تخصصی صنعت آب دارد ؛ این فرصت خوبی است که کارخانه ایران کاوش نیز از این طریق، قابلیت و توانایی های خود را معرفی نماید. 

 

دکتر آذربایجانی بیان کرد: همکاری مجموعه ایران کاوش با تیم همایش تا به حال موثر و مداوم بوده است و ازاین به بعد هم شاهد  حمایت های کارخانه ایران کاوش در دانشگاه خواهید بود.

وی همچنین افزود: با توجه به حمایت های موجود درسال جاری برای شرکت های دانش بنیان، موضوع دانش بنیان شدن کارخانه ایران کاوش در اولویت قرار دارد و این یکی از اهداف کارخانه به شمار می رود. از این طریق دانشگاه با قابلیت های خود می تواند این مسیر را تسریع نماید.

 

دکتر اکبری افزود: رفع دغدغه های صنعت با استفاده از ظرفیت های موجود دانشگاه از اولویت های دانشگاه و همایش است. افزایش ارتباط و همکاری ها با کارخانه محترم ایران کاوش می تواند برای طرفین مؤثر واقع شود.

دکتر اکبری،دسترسی آسان به شرایط استاندارد سازی و بهینه سازی و اقتصادی کردن‌ محصولات را از جمله نتایج همکاری ها بیان کرد.

 

آقای مهندس حسینی نیز در ادامه اطلاعاتی در خصوص نیازهای کارخانه ایران کاوش برای دسترسی به عنوان دانش بنیانی بیان نمودند .

 

آقای مهندس عظیمی بیان کرد: در جهت دانش بنیانی کارخانه ایران کاوش ، راه اندازی واحد R &D  در دانشگاه انجام خواهد شد. همچنین استفاده حداکثری از‌ اساتید  و پژوهشگران محترم رشته های شیمی و مکانیک برای تبدیل ایده ها به بُعد عملی امکان پذیر است.

 

در ادامه این جلسه، در رابطه با استفاده از رسانه ها و بستر های تبلیغاتی همایش برای معرفی کارخانه ایران کاوش و همینطور مراحل اصلی اخذ مجوز دانش بنیان نیز موضوعاتی مطرح گردید.

 

منبع: خبرگزاری همایش

 

 

 

 


235
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پنل روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تلفن ثابت

 05631026306_ 09910718124

نمابر

05631026306

ایمیل

MIWM2@birjand.ac.ir

Telegram: @MIWM2conf

Instagram: @MIWM2_2023

 :Whats app

 https://chat.whatsapp.com/

JQMUcsXHhmH5P7IlibbEaH

Eitaa: http://eitaa.com/MIWM2conf

آدرس

بیرجند،انتهای خیابان شهیدآوینی،دانشگاه بیرجند،دانشکده مهندسی

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند