زبان


جلسه هم اندیشی تیم راهبری اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری های جدید در مدیریت آب با حضور دبیران همایش

13 آذر 1401

برگزاری جلسه هم اندیشی تیم راهبری اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری های جدید در مدیریت آب با حضور دبیران همایش


 جلسه اعضای تیم راهبری همایش با حضور دبیران محترم همایش در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ در محل دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

 

خانم مهندس سروری، مسئول کمیته اجرایی همایش،  بیان کردند:تا به حال، ارسال فراخوان به  ۵۶ دانشگاه سراسر کشور و برخی از سازمان های داخل و خارج استان انجام شده است. همچنین هماهنگی  ها جهت برگزاری دومین وبینار از مجموعه وبینارهای همایش در حال اجرا می باشد. جلسات اسپانسری نیز به صورت مداوم در حال برگزاری است و از بازدهی مطلوبی برخوردار است.

همچنین وی ، خواستار روشن نمودن مراحل داوری پیش از موعد، صدور گواهی برای پذیرش مقالات و جزئیات تحفیف ها شدند.

 

در ادامه این جلسه خانم مهندس نایبی، مسئول کمیته دبیرخانه و انفورماتیک پس از بیان تعداد مقالات دریافتی، افزود: خوشبختانه همانطور که پیش بینی شده بود، روند دریافت مقالات روزانه در حال افزایش است و انتظار می رود با نزدیک شدن به پایان مهلت ارسال مقالات، این روند سرعت بیشتری پیدا کند.

وی همچنین از دبیران همایش ،  در رابطه با نحوه برگزاری همایش به صورت مجازی و همچنین سایر موارد مربوط به ارائه ها و کارگاه ها درخواست توضیحات بیشتری داشت.

 

آقای مهندس سیگاری، مسئول کمیته تبلیغات با مقایسه همایش های اخیر برگزار شده، به بررسی ابعاد مختلف جهت ارتقای تبلیغات همایش MIWM2 پرداختند.

 

 آقای دکتر پوررضا ،دبیر علمی همایش گفت: اقدامات صورت گرفته تا به حال بسیار درست و هماهنگ پیش رفته و انتظار می رود با هماهنگی های انجام شده ، بازدهی آن نیز روزافزون باشد.رشد تصاعدی تعداد مقالات و برگزاری وبینار ها با تعداد شرکت کننده بالا  از  نتایج تلاش های تیم راهبری همایش می باشد.

وی افزود جهت شناخت بیشتر  مهمانان خارجی ، از آنها درخواست شده است که ویدیویی با مضمون معرفی خود ارسال کرده و ویدیو در فضای مجازی همایش به اشتراک گذاشته شود.

 

آقای دکتر اکبری دبیرهمایش بیان کرد: تعداد مقالات دریافتی، مطلوب است و روند تصاعدی آن برقرار است.

وی همچنین تشریح مراحل دریافت مقالات را مورد بررسی قرار داد و از تیم راهبری درخواست کرد که به طور منظم و مداوم آن را بررسی کنند.

 

 آقای دکتر یعقوب زاده ، دبیراجرایی همایش، جزئیات جلسات اسپانسری را بیان کرد و به برگزاری ارائه بصورت مجازی تاکید کرد.

یعقوب زاده خاطر نشان کرد:در مشخص نمودن موضوع کارگاه ها باید به نیازهای اصلی پژوهشگران و مسئولین سازمان ها ، ادارات و شرکت ها توجه شود. همچنین بهتر است بعضی از کارگاه ها به علت محدودیت های زمانی خارج از زمان‌ همایش ، برگزار شود.

 

در ادامه این جلسه ،‌  پیگیری فراخوان های ارسال شده و همچنین جزئیات نحوه ارائه مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری همایش

 

 

 

 


228
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پنل روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تلفن ثابت

 05631026306_ 09910718124

نمابر

05631026306

ایمیل

MIWM2@birjand.ac.ir

Telegram: @MIWM2conf

Instagram: @MIWM2_2023

 :Whats app

 https://chat.whatsapp.com/

JQMUcsXHhmH5P7IlibbEaH

Eitaa: http://eitaa.com/MIWM2conf

آدرس

بیرجند،انتهای خیابان شهیدآوینی،دانشگاه بیرجند،دانشکده مهندسی

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند