زبان


جلسه دبیران اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری های جدید در مدیریت آب با حضور مسئولین محترم سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی

10 آذر 1401

جلسه دبیران اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری های جدید در مدیریت آب با حضور مسئولین محترم سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی


جناب آقای دکتر پوررضا دبیر علمی همایش به همراه جناب آقای دکتر یعقوب زاده دبیر اجرایی همایش به همراه آقای مهندس عظیمی مسئول کمیته اسپانسری ، با مسئولین محترم سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ دیدار کردند.

آقای دکتر پوررضا، ضمن معرفی کلیات همایش، افزود: همواره دانشگاه با سازمان محترم جهاد کشاورزی در موضوعات مختلف رابطه مفید و‌ مؤثری دارد و این مهم، زمینه را برای رفع بهتر و دلیل اصلی برگزاری این جلسه، مشاوره و نظرسنجی از مسئولین محترم سازمان جهاد کشاورزی جهت برگزاری بهترین نحو همایش و ملزومات آن می باشد.‌ تنوع محورهای همایش و ارتباط آن با مشکلات روز استان و همچنین تیم اجرایی فوق العاده حرفه ای و توانمند ما می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

آقای مهندس عظیمی، بیان کرد: تیم اجرایی همایش ، در جریان دغدغه‌‌های سازمان جهاد کشاورزی استان می باشد. باتوجه به حضور سازمان جهاد کشاورزی در همایش پیشین ، برآنیم تا در این همایش نیز شاهد حضور پررنگ و حمایت این سازمان محترم باشیم.استان خراسان جنوبی به علت شرایط و موقعیت جغرافیایی خاص دارای چالش ها و مشکلاتی برای مهمانان خارج از استان می باشد و سازمان جهاد کشاورزی می تواند با حمایت خود ،  این مشکلات را مرتفع سازد.
وی برقراری ارتباط با شرکت های زیرمجموعه سازمان جهاد کشاورزی و همچنین بیان کلیات برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت آب را از موضوعات مهم برشمرد.

جناب آقای مهندس محمدی، رئیس آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان، از هیچ‌ حمایتی در برگزاری همایش دریغ نخواهد کرد و سازمان جهاد کشاورزی بعنوان یکی از حامیان و متولیان اصلی همایش ، حضور خواهد داشت.
همچنین برقراری ارتباط با شرکت ها و کارخانه های زیرمجموعه این سازمان، می تواند بسیار مفید باشد. خواسته اصلی ما ، رسانه ای کردن موفقیت ها وکسب رتبه های برترکشوری توسط مسئولین  استان است. در واقع این عمل، سطح توانمندی استان خراسان جنوبی را  در حوزه آب نمایش می دهد.

آقای دکتر یعقوب زاده، بیان کرد: این همایش، سازمان جهادکشاورزی استان خراسان جنوبی را جزو برگزارکنندگان اصلی آن می داند.از سازمان جهاد کشاورزی استان انتظار می رود با نظرات  و‌حمایت های خود، با برقراری ارتباط با سایر شرکت های ذیربط ما همراهی نماید .برگزاری کارگاه ها توسط شرکت های زیر مجموعه سازمان جهاد کشاورزی و همچنین مسئولین جهادکشاورزی با موضوعاتی حول محورهای همایش نیز امکان پذیر می باشد.
وی خاطرنشان کرد: بُعد عملی و کاربردی همایش و همچنین استفاده از ابعاد علمی بسیار حائز اهمیت است.همراهی سازمان جهاد کشاورزی می‌تواند در جنبه عملی بسیار تاثیرگذار بوده و از ظرفیت های استان به نحو احسن بهره برداری کند.

در ادامه این جلسه، حل مشکلات بحران آب و موضوعات عملی همایش مورد بررسی قرار گرفت.

درنتیجه این جلسه، برگزاری کارگاه ها و نشست ها با موضوعات بیان شده توسط مسئولین محترم سازمان جهاد کشاورزی استان و بهبود اطلاع رسانی ها دررابطه با موفقیت ها و  کسب رتبه‌های استان در دستور کار همایش قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری همایش

 

 

 

 

 


210
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پنل روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تلفن ثابت

 05631026306_ 09910718124

نمابر

05631026306

ایمیل

MIWM2@birjand.ac.ir

Telegram: @MIWM2conf

Instagram: @MIWM2_2023

 :Whats app

 https://chat.whatsapp.com/

JQMUcsXHhmH5P7IlibbEaH

Eitaa: http://eitaa.com/MIWM2conf

آدرس

بیرجند،انتهای خیابان شهیدآوینی،دانشگاه بیرجند،دانشکده مهندسی

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند