زبان


جلسه هم اندیشی تیم راهبری اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب با حضور دبیران همایش

30 آبان 1401

برگزاری جلسه هم اندیشی تیم راهبری اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب با حضور دبیران همایش


 

جلسه اعضای تیم راهبری اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب با حضور دبیران محترم همایش در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ در محل دانشکده مهندسی برگزار گردید.
خانم مهندس سروری، مسئول کمیته اجرایی همایش، اقدامات انجام شده تا به حال را چنین بیان کردند:
•ایجاد کمیته تبلیغاتی با استعداد و توانمند که خود شامل تیم‌های مدیریت فضای مجازی، ‌وبینارها، خبرگزاری، مصاحبه و... می‌شود.
•ارسال ایمیل‌ها به بیش از ۱۷۰۰ پژوهشگر
•برگزاری مداوم و منظم جلسات اسپانسری
•مصاحبه‌های انجام شده توسط تیم مصاحبه و ایجاد بستر مناسب برای آشنایی با همایش، شناخت دبیران و متولیان این همایش
•برنامه‌ریزی و برگزاری سلسله وبینارهای همایش با موضوعات مرتبط به محورهای همایش
•پیگیری برنامه‌های ارسال فراخوان
همچنین مهندس سروری، خواستار روشن نمودن مکان برگزاری همایش و جزئیات آن و برگزاری کارگاه‌های پیش رو از دبیران همایش بودند.
در ادامه این جلسه آقای مهندس عظیمی، مسئول کمیته اسپانسری اطلاعاتی در رابطه با جلسات اسپانسری برگزار شده با صنایع، تولیدکنندگان و تمامی مشاغل مربوط به حوزه آب ارائه داد. وی نحوه برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه تخصصی صنعت آب را مورد بررسی قرار داد.
همچنین خانم مهندس نایبی، مسئول کمیته دبیرخانه و انفورماتیک، افزودن بر تعداد مقالات دریافتی را از اولویت‌های تیم شمرد و از دبیران محترم روال داوری و زمان آن را درخواست کرد.
 آقای دکتر محمد اکبری، دبیر همایش افزود:  تیم اجرایی همایش باید توجه خاصی به ایجاد بستر مناسب برای ارائه‌ و حضور مجازی پژوهشگران به ویژه برای پژوهشگران خارج از کشور داشته باشد.
وی تبلیغات را از مهم‌ترین راه‌های کسب مقالات بیشتر بیان کرد.
در ادامه، آقای دکتر محسن پوررضا ، دبیر علمی همایش گفت: بالا بردن کیفیت همایش از مهم‌ترین وظایف دبیران همایش است. اعمال تسهیلات و تمهیدات به منظور افزایش شرکت‌کنندگان و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف نیز از جمله اقدامات انجام شده است. برگزاری کارگاه‌ها به‌صورت ترکیبی حضوری و مجازی می‌تواند بازدهی را بالا ببرد. دعوت از افراد موفق و مجرب در حوزه آب نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
همچنین آقای دکتر مصطفی یعقوب زاده، دبیر اجرایی همایش به حمایت ارگان‌ها و متولیان همایش ازجمله شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان جنوبی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، سازمان جهاد کشاورزی و شرکت آب و فاضلاب استان اشاره کردند و تأکید کردند: فراخوان‌ها باید به تمام گروه‌های عمران و آب دانشگاه‌های سراسر کشور ارسال شود. می‌توانیم از مشاوران و پیمانکاران در حوزه آب برای حضور در نمایشگاه تخصصی صنعت آب، دعوت کنیم.
وی نظرات خود را در رابطه با سخنرانان همایش اعلام کردند.
در ادامه این جلسه،  در رابطه با  سخنرانان همایش ،کارگاه‌ها ، نحوه برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت آب تصمیم‌گیری شد.
همچنین برنامه تبلیغاتی و رسانه‌ای همایش مورد بررسی  قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری همایش

 

 

 

 

 


232
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پنل روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تلفن ثابت

 05631026306_ 09910718124

نمابر

05631026306

ایمیل

MIWM2@birjand.ac.ir

Telegram: @MIWM2conf

Instagram: @MIWM2_2023

 :Whats app

 https://chat.whatsapp.com/

JQMUcsXHhmH5P7IlibbEaH

Eitaa: http://eitaa.com/MIWM2conf

آدرس

بیرجند،انتهای خیابان شهیدآوینی،دانشگاه بیرجند،دانشکده مهندسی

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند