زبان


جلسه دبیران اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب با حضور مسئولین محترم شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان جنوبی

18 آبان 1401

جناب آقای دکتر محمد اکبری، دبیر اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب و جناب آقای دکتر مصطفی یعقوب‌زاده، دبیر اجرایی این همایش  با مسئولین محترم شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان جنوبی  در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۸/۱۵ دیدار کردند.


جناب آقای دکتر محمد اکبری، دبیر اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب و جناب آقای دکتر مصطفی یعقوب‌زاده، دبیر اجرایی این همایش با مسئولین محترم شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان جنوبی در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۸/۱۵ دیدار کردند.

- در ادامه معرفی همایش توسط کمیته اجرایی،جناب مهندس حسین فرزانگان، معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی، بیان کرد: با توجه به اهمیت و رفع نیاز های مورد توجه در برگزاری اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدلسازی وفناوری های جدید در مدیریت آب، از دبیران محترم همایش، درخواست داریم تا نیاز های همایش و اقدامات مربوطه را اعلام نمایند.

- جناب آقای دکتر اکبری پس از بیان کلیات همایش پیشین واقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در خصوص آن تا به حال، خاطرنشان کرد: تفاوت اصلی این همایش با همایش قبلی در بین المللی بودن آن است و بدینوسیله دانشگاه باوجود تیم پژوهشی مجرب و دنبال کردن مسائل مربوطه ، وظیفه عمل کردن و اجرای همایش را دارد.اینجانب به عنوان دبیر رسمی همایش از شما و تمامی ادارات مربوطه در این حوزه درخواست همکاری در بحث های علمی و بیان راهکارها و ایجاد زمینه هایی برای حل مشکلات و چالش‌ها می کنم تا با حضور وهمکاری مسئولین محترم شرکت آب منطقه ای استان در اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب، بتوانیم همایش را بطور رسمی و جدی تر پیش ببریم. همچنین وی ظرفیت نمایشگاهی موجود در این همایش را بسیار مفید خواند.

- جناب آقای مهندس فرزانگان، درخصوص محورهای همایش افزود: محورهای این همایش عملاً تمام دغدغه‌های فعلی ما را دربر دارد و شرکت آب منطقه ای استان با توجه به شرایط فعلی آب و پساب منطقه در نظر دارد تا شرایط بهتری را برای استان فراهم آورد و سطح مشکلات کمبودآب را تاحد مطلوبی کاهش دهد.

- جناب آقای دکتر یعقوب‌زاده خاطرنشان کرد: جذب اسپانسر،حمایت مالی و معنوی،بالا بردن سطح علمی و استفاده حداکثری از علم مهمانان خارجی و ماندگاری ارتباط با آنان از موضوعات مورد بحث ما هستند.
- فرزانگان بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان می‌تواند برای جذب ایده‌های مختلف از متخصصان مجرب این حوزه در سراسر کشور، اطلاعاتی بدست آورده و با آن ها گفتگویی داشته باشد. همچنین برگزاری کارگاه‌ها توسط این متخصصان ، امکان پذیر می باشد.
- همچنین جناب آقای دکتر عزیزی و سرکار خانم مهندس قوی پنجه و جناب آقای مهندس قاسمی، از اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب ،حمایت کردند و به حل برخی از چالش‌ها پرداختند.
▪️ در ادامه این جلسه، برنامه‌ریزی هایی در رابطه با نحوه عملی‌کردن دستاوردها واطلاع‌رسانی ها در رابطه با بیشتر دیده شدن همایش انجام شد. همینطور فراهم کردن زمینه برای ایجاد فرهنگ‌سازی در حوزه آب از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث دراین جلسه به شمار می‌رود.
- منبع: خبرگزاری همایش مدلسازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب

 


361
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پنل روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تلفن ثابت

 05631026306_ 09910718124

نمابر

05631026306

ایمیل

MIWM2@birjand.ac.ir

Telegram: @MIWM2conf

Instagram: @MIWM2_2023

 :Whats app

 https://chat.whatsapp.com/

JQMUcsXHhmH5P7IlibbEaH

Eitaa: http://eitaa.com/MIWM2conf

آدرس

بیرجند،انتهای خیابان شهیدآوینی،دانشگاه بیرجند،دانشکده مهندسی

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند