ISC

 

تا همایش
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


هزینه ثبت نام

پژوهشگر گرامی 

ضمن خیر مقدم به شما ، به اطلاع می رساند، هزینه های شرکت در همایش به صورت جدول زیر می باشد(لازم به ذکر است که پس از تاریخ 17 اردیبهشت پرداخت ها مشمول 10 درصد جریمه تاخیر  در پرداخت می گردد):

 

 

در این همایش شرکت به دو صورت ارایه خلاصه مقالات و مقاله کامل امکان پذیر است. برای هر کدام از انواع شرکت در همایش تنها یک فایل حاوی جزئیات لازم را آماده و بارگزاری نمایید. پس از اعلام نتایج فایل پاورپوینت، صدای ارایه متناظر با اسلاید ها و یا فایل پوستر قایل بارگزاری خواهد بود. کلیه هزینه ثبت نام و داوری مقالات در ابتدا و هنگام ارسال مقاله باید پرداخت شود تا مقاله در جریان داوری قرار گیرد. در غیر این صورت به حالت راکد باقی خواهد ماند. چنانچه مقاله ای به هر دلیل رد شود هزینه ثبت نام پس از برگزاری همایش عودت داده خواهد شد. با هر ثبت نام تنها 2 عنوان مقاله قابل ارسال بوده و مقاله سوم مستلزم پرداخت هزینه مازاد خواهد بود. همایش به صورت مجازی و از طریق اداب کانکت برگزار می گردد.

 توجه ! طبق مصوبه کمیته اخلاق پژوهشی همایش، کلیه مقالاتی که مشمول مصادیق تقلب علمی می گردند، ضمن معرفی نویسنده مسئول به مراجع ذی ربط و اطلاع رسانی به محل تحصیل یا خدمت نامبردگان، مقاله آنها قابل پذیرش نبوده و وجه ثبت نامی نیز قابل عودت نمی باشد. همچنین مقالاتی که به دلایل نقص علمی یا فنی رد می شوند قابل پذیرش نبوده و پس از کسر هزینه های داوری (600000 ریال) مابه التفاوت به حساب آنها عودت داده می شود. همچنین انتخاب نوع شرکت بدون مقاله در همایش نیز از گزینه های پیش روی این عزیزان می باشد.

 

 

 

کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تلفن ثابت

05632254041-290

09015499140 واتساپ

نمابر

05632254050

ایمیل

LFA2021@BIRJAND.AC.IR

آدرس

ایران- استان خراسان جنوبی- بیرجند

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند