دومین همایش دانش،صنعت و تجارت پنبه و گیاهان لیفی



درباره همایش

با استعانت از پرودگار یکتا دومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه در روزهای 3 و 4 شهریور ماه 1395 در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد

 

استادان فرهیخته، پژوهشگران ارجمند و دانشجویان گرامی:

 استفاده از نظرات و تخصص نخبگان دانشگاهي و صنعتي جهت برنامه ريزي و تقويت چرخه تولید و صنعت، و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی و بکارگیری تکنولوژی های نوین مهندسی در جهان، یک نیاز مهم می باشد. نوآوری عامل پيشرفت کشورهای توسعه يافته و کلید موفقیت کشورهای در حال توسعه می باشد. امروزه فناوری نقش اساسی در بهبود زندگی مردم ايفا می نمايد. فناوری چه درونزا و مبتنی بر فعاليتهای تحقيق و توسعه داخلی، و چه با منشأ خارجی و برونزا باشد ، مستلزم مديريت بر فرآيند انتقال و توسعه می باشد. امروزه ضرورت توجه به وجود عناصر کاربردی در علوم و مهندسی می تواند پایه های تولید ناخالص ملی برای عرصه صادرات پایدار به کشورهای منطقه و جهان را تقویت و توسعه آن موجبات افزایش باروری و خودباوری مردم یک کشور را فراهم آورده و آنرا به یک کشور مهم در جهان تبدیل نماید. آنچه مسلم است حرکت به سوی توسعه و آبادانی زمانی محقق خواهد شد که زیر ساخت های علمی و عملی لازم موجود باشند. دانشگاه ها ، سازمان ها و سایر دستگاه های اجرایی ضامن و مجری ایجاد این زیر ساخت ها می باشند.

 از این رو برگزاری دومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه  و گیاهان لیفی در راستای  برگزاری موفق همایش های قبلی و با بهره گیری از تجارب اساتید و پژوهشگران دانشگاه ها و نهادهای علمی پژوهشی معتبر جهان، فرصتی مناسب جهت تبادل  اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین و گردهم آوردن صاحب نظران، انديشمندان، دانشگاهيان، سياستگزاران و مديران، سازمانهاي ذي ربط و علاقه مند، مهندسين مشاور و متخصصان و علاقه مندان در حوزه‌های تولید، فرآوری و تجارت پنبه و گیاهان لیفی می باشد.  برگزاري اين همایش امكان تبادل نظر و ايجاد ارتباط علمي با دانشگاه ها و مراكز تخصصي جهان در زمينه موضوعات مرتبط با محورهاي همایش را فراهم می سازد. بر اين اساس، دبیرخانه همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه  و گیاهان لیفی با افتخار از تمامي متخصصان، كارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراكز علمي ، تحقيقاتي و صنعتی دعوت مي نماید با شرکت در برنامه های متنوع اين همایش در اين رويداد مهم بين المللی مشارکت نموده و با ارائه آخرين دستاوردهاي علمي و اجرايي خود، زمينه دستيابي به اهداف فوق را فراهم سازند.

ورود و ثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تلفن ثابت
05632254041-49
داخلی 262

 

نمابر
05632254050
ایمیل
icsitc@birjand.ac.ir
آدرس
بیرجند-ص پ 331- دانشکده کشاورزی
دبیرخانه دومین همایش بین المللی دانش،صنعت و تجارت پنبه

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند