بازدید سایت

پاسخ به پرسش های متداول

فرهیختگان گرامی؛ لطفاً قبل از هرگونه تماس با دبیرخانه همایش، صفحه جاری را مطالعه فرمایید. در این صفحه به متداول ترین پرسش هایی که ممکن است برای شما مطرح شود، پاسخ داده ایم.

 


 

آیا همایش حاضر اعتبار علمی و مصوب دارد؟

برای اینکه مطلع شوید همایشی در کشور اعتبار علمی لازم را دارد به چند نکته توجه کنید. برگزارکننده و حامیان همایش از دانشگاه های معتبر وزارت علوم یا بهداشت باشند. همایش در سامانه ISC ثبت شده باشد. همایش دارای کمیته علمی با مشارکت افراد معتبر علمی باشد. مقالات به شرط داوری پذیرفته شوند. همایش در سایت های معتبر علمی همچون سیویلیکا، جهاد دانشگاهی و دانشگاه های معتبر کشور اطلاع رسانی شود. خوشبختانه همایش حاضر تمامی شرایط یک همایش علمی معتبر را داراست.

 


 

تنها روش ارسال مقاله به همایش چگونه است؟

برای ارسال مقاله به همایش حتماً بایستی طبق راهنمای تصویری در سایت ثبت نام و سپس مقاله خود را ارسال کنید. توجه کنید که مقالات صرفاً بایستی از طریق همین سایت و فضای کاربری ارسال شود، مقالات ارسالی از طریق ایمیل یا سایر روش ها مورد بررسی قرار نمی گیرد.

 


 

آیا امکان ارسال چکیده و داوری آن وجود دارد؟

خیر، همایش صرفاً اصل مقالات را دریافت و داوری می کند. لذا در صورتی که چکیده مقاله خود را ثبت نمودید، حتما تا موعد مقرر نسبت به ارسال اصل مقاله اقدام کنید در غیر اینصورت مقاله مورد بررسی قرار نمی گیرد.

 


 

آیا حتماً مقاله در فرمت اعلامی همایش تهیه و ارسال گردد؟

بله، مقالاتی ارسالی برای داوری سریع تر و قرارگیری در روند ارزیابی حتما در قالب فرمت همایش، ارسال شوند. توجه کنید، نیازی به تغییر در فایل ورد خود ندارید و کافیست متن مقاله خود را پس از دریافت فایل ورد همایش، در آن درج کنید.

 


 

میزان هزینه های شرکت در همایش چقدر است؟

دریافت گواهی حضور، سخنرانی و ارائه مقاله، منوط به پرداخت هزینه است. میزان آن در قسمت مربوطه اطلاع رسانی شده است. توجه نمایید در صورت تأیید مقاله و عدم واریز وجه، گواهی ارائه نمی شود. برای واریز وجه صبرکنید تا پذیرش مقاله شما در سامانه مشخص شود.

 


 

چه مقالاتی احتمال پذیرش بیشتری در همایش دارند؟

طبیعتاً مقالاتی که دارای شروطی همچون، انطباق کامل با فرمت مقالات همایش حاضر، مبتنی بر یکی از محورهای اصلی و فرعی همایش، نوآورانه و جدید بودن یافته ها و پیروی از الگوی مقالات معتبر پژوهشی باشند، طبق نظر داوران بررسی و در صورت کسب امتیاز لازم پذیرفته می شوند.

 


 

آیا امکان دریافت گواهی پیش از موعد همایش وجود دارد؟

بله، صرفاً به آن دسته از دانشجویانی که نیازمند ارائه گواهی مقاله برای کسب امتیاز آن در جلسات دفاع دارند، قبل از برگزاری همایش، درصورت پذیرش و کسب امتیاز از سوی داوران و واریز هزینه شرکت در همایش گواهی تعلق می گیرد. توجه نمایید، پس از ثبت اصل مقاله به ایمیل دبیرخانه پیامی مبنی بر این مورد ارسال کنید.

 


 

چگونه خطاهای فرم ثبت نام در همایش را از بین ببریم؟

برای ثبت نام در همایش ابتدا به راهنمای تصویری مراجعه کنید. در عین حال، ابتدا به طور عمومی در سامانه همایش های دانشگاه بیرجند ثبت نام می کنید و سپس همایش حاضر را انتخاب و ثبت نام خود را نهایی کنید. از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید، از کارکترهای مجاز استفاده کنید و فرم را کامل و درست تکمیل نمایید.

 


 

چگونه خطاهای بارگذاری و ارسال مقاله را از بین ببریم؟

ابتدا فرمت مقاله را دانلود کنید. سپس مقاله را در قالب آن آماده کنید. وارد فضای کاربری خود شده و عنوان مقاله، محور اصلی، محور فرعی، چکیده و نویسندگان همکار را وارد و در مراحل بعد فایل های اصل مقاله را بارگذاری کنید.

 


 

چه گواهی ها و شیوه های پذیرشی توسط همایش اعلام می شود؟

برای افرادی که مقاله ای به همایش ارسال کنند، پس از بررسی و پذیرش، گواهی حضور و پذیرش مقاله به صورت سخنرانی یا پوستر ارائه می گردد. افراد حاضر در همایش در صورت ثبت نام، گواهی حضور در همایش دریافت می کنند. کلیه مقالات پذیرفته شده به صورت سخنرانی یا پوستر در قالب کتابچه ای الکترونیکی منتشر شده و مقالات در سایت های معتبر نمایه می شوند. از ارائه پذیرش چکیده مقاله معذوریم.

 


 

آیا همایش برنامه های جانبی همچون کارگاه آموزشی نیز دارد؟

بله، درصدد هستیم تعدادی کارگاه مرتبط در حوزه خانواده تعریف و در روز همایش آنها را برگزار کنیم. در این رابطه اطلاع رسانی خواهد شد.

 


 

چگونه می توانیم حمایت مالی و معنوی خود از همایش را اعلام کنیم.

از حسن توجه شما سپاسگزاریم. برای حمایت مالی و همچنین حمایت معنوی اعم از اطلاع رسانی و درج لوگو با دبیرخانه تماس بگیرید. با مشارکت نهادهای علمی و اجرایی کشور، همایش حاضر اثرگذاری اجتماعی بهتری خواهد داشت.

 

 

چرا هزینۀ پرداخت به صورت دانشجویی اعمال نمی‌شود؟

در صورتی که در زمان ثبت‌نام یا پس از آن، در بخش کاربری نوع ثبت‌نام خود را حالت دانشجویی انتخاب نکرده باشید، به صورت پیش‌فرض مبلغ مورد نظر برای پرداخت ۱۷۵۰۰۰۰ ریال در نظر گرفته می‌شود. اگر می‌خواهید این هزینه به دانشجویی کاهش پیدا کند، به تنظیمات کاربری خود رفته و حالت دانشجویی را انتخاب کنید. توجه کنید، حتماً در چنین وضعیتی بایستی فایل گواهی اشتغال به تحصیل و کارت دانشجویی خود را پیوست کنید.

 


 

 این صفحه به روز رسانی می شود

ثبت‌نام و ورود
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


نمایه ISC
پوستر همایش
کتاب‌های برتر جامعه‌شناسی خانواده
نشریات برتر حوزۀ خانواده
تماس با دبیرخانۀ همایش
تلفن ثابت

05631026139

نمابر

05631026139

ایمیل

familyconf@birjand.ac.ir

آدرس

استان خراسان جنوبی، شهر بیرجند، دانشگاه بیرجند، دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، گروه جامعه‌شناسی

ارتباط با همایش در شبکه‌های اجتماعی

               

 

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند