تاریخ های مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
1 خرداد 1397
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
1 خرداد 1397
آخرین مهلت ثبت نام
29 اسفند 1397
آخرین مهلت ارسال مقاله
2 بهمن 1397
تاریخ برگزاری

28-29 فروردین 98

تماس با ما
تلفن ثابت
نمابر
ایمیل

chest@birjand.ac.ir

آدرس

بیرجند، بلوار دانشگاه، دانشگاه بیرجند، دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، طبقه دوم، دبیرخانه اولین کنفرانس سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت از سلامت

ارسال مقاله

ارسال مقاله

اولین کنفرانس سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت از بهداشت توسط دانشگاه بیرجند و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند سازمان‌دهی می‌شود. کنفرانس در تاریخ 28 و 29 فروردین 1398 در محل دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد. از محققین این حوزه دعوت می‌شود تا مقالات ارزشمند خود را برای این کنفرانس ارسال نمایند.

نویسندگان می‌بایست مقالات کامل خود را که در راستای یکی از حوزه‌های کلی زیر است، از طریق لینک داده شده در پایین صفحه ارسال نمایند:

  • سیستم‌های پردازش، ارتباط و ذخیره داده در حوزه سلامت بهداشت
  • هوش مصنوعی در حوزه سلامت بهداشت
  • نرم‌افزار‌ها و ابزارها در حوزه سلامت بهداشت

برای مشاهده فهرست کامل عناوین تحت پوشش کنفرانس، لطفاً به فراخوان مقاله کنفرانس مراجعه فرمایید.

در طول کنفرانس، دانشگاه بیرجند همچنین میزبان کارگاه‌ها و نمایشگاه تجهیزات و تکنولوژی‌های مرتبط از سمت شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و فعالان در صنعت نیز خواهد بود.

مقالات پذیرفته‌شده و ارائه‌شده جهت نمایه‌سازی به IEEEXplore ارسال می شوند. لازم به توضیح است که کلیه مقالاتی که از قوانین CHEST 2019 و IEEE پیروی می‌کنند، واجد شرایط برای نمایه‌سازی خواهند بود. فرآیند نمایه‌سازی مطابق با قوانین و مقررات IEEE می‌باشد.

قالب ارسال مقالات

تمام مقالات می‌بایست نکات نگارشی و قواعد شکل‌دهی و نوشتاری مشخص شده توسط قالب کنفرانس (فارسی/انگلیسی) را رعایت کنند.

مهندسان بر روی کیفیت زندگی تمام افراد در جوامع پیچیده و صنعتی امروز اثر می‌گذارند. بنابراین، بسیار مهم است که آن‌ها تعهدات اخلاقی حرفه خود را سرلوحه کار قرار دهند. اصول اخلاقی مشخص شده توسط IEEE می‌تواند استاندارد خوبی برای رفتار حرفه‌ای مهندسان باشد. نویسندگان لازم است قبل از ارسال مقالات این فایل را مطالعه و مد نظر داشته باشند.

چگونه مقاله خود را ارسال کنیم؟

ورود و ثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پوستر همایش
روزشمار کنفرانس
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت







سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند