تاریخ های مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
1 خرداد 1397
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
1 خرداد 1397
آخرین مهلت ثبت نام
29 اسفند 1397
آخرین مهلت ارسال مقاله
2 بهمن 1397
تاریخ برگزاری

28-29 فروردین 98

تماس با ما
تلفن ثابت
نمابر
ایمیل

chest@birjand.ac.ir

آدرس

بیرجند، بلوار دانشگاه، دانشگاه بیرجند، دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، طبقه دوم، دبیرخانه اولین کنفرانس سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت از سلامت

سخنرانان کلیدی

Farhad Fatehi

دکتر فرهاد فاتحی

دانشگاه کویینزلند، استرالیا

پست الکترونیک: ffatehi@gmail.com

 

چکیده سخنرانی

با پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات، حوزه بهداشت و درمان شاهد نوآوری‌های زیادی در طول سالیان گذشته بوده‌است. یکی از دستاوردهای مهم به کارگیری این فناوری در حوزه بهداشت و درمان، امکان ارائه‌ی خدمات پزشکی از راه دور می‌باشد که اصطلاحاً به آن دورا پزشکی یا تله مدیسین گفته می‌شود. کشور استرالیا به دلیل گستردگی جغرافیایی، توزیع نامتوازن جمعیت و همچنین زیرساخت خوب ارتباطات از راه دور یکی از کشورهای پیشرو در زمینه‌ی تله مدیسین در دنیا می‌باشد. در این سخنرانی ضمن مروری بر تاریخچه‌ی تله مدیسین در کشور استرالیا به چگونگی راه‌اندازی و عملکرد چندساله‌ی مرکز تله مدیسین یک بیمارستان دانشگاهی و فوق تخصصی در شهر بریزبین استرالیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و برخی از پروژه‌های تحقیقاتی پژوهشی صورت‌گرفته در این مرکز به صورت خلاصه معرفی خواهند شد. همچنین روند گسترش پژوهش‌های حوزه سلامت الکترونیک در دانشگاه کوئینزلند و مرکز پژوهش‌های سلامت الکترونیک استرالیا و جدیدترین پروژه‌های در دست اقدام آن‌ها بیان خواهند شد.

بیوگرافی

دکتر فرهاد فاتحی دانش‌آموخته رشته‌ی پزشکی دانشگاه تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد بهداشت بین‌الملل از دانشگاه هایدلبرگ آلمان و همچنین دکترای تخصصی تله مدیسین از دانشگاه کوئینزلند استرالیا می‌باشد. موضوع پژوهش دوره‌ی دکترای ایشان در زمینه‌ی کاربرد تله مدیسین برای ارائه‌ی خدمات مراقبتی دیابت بوده‌است. وی پس از فراغت از تحصیل، دوره‌ی پسا دکترا در زمینه‌ی سلامت همراه یا موبایل هلث را به مدت یک سال در مرکز پژوهش‌های سلامت الکترونیک استرالیا گذراند و هم‌اکنون دوره‌ی فلوشیپ پژوهشی در زمینه‌ی سلامت دیجیتالی را در مرکز سلامت آنلاین دانشگاه کوئینزلند استرالیا سپری می‌کند.

ورود و ثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پوستر همایش
روزشمار کنفرانس
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت







سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند