پوستر
تماس با ما
تلفن ثابت

056-32202073

نمابر

056-32202073

ایمیل

ichswa@birjand.ac.ir

آدرس

بیرجند-دانشگاه بیرجند- پردیس شوکت‌آباد- دانشکده ادبیات و علوم انسانی- گروه پژوهشی افغانستان 

نحوه رزرو محل اسکان و وعده‌های غذایی و مشخص کردن وضعیت حضور یا عدم حضور در همایش + تصاویری از تالار فیروزه، مهمانسرا و کافی شاپ دانشگاه و هتل بزرگ کوهستان (منطقه گردشگری بند امیر شاه)

20 فروردین 1394

جهت رزرو محل اسکان و غذا، پس از ورود به کنترل پتل اختصاصی خود بر روی گزینه رزرواسیون کلیک نمایید. کلیه وعده‌های غذایی رایگان می‌باشد.

 


قابل توجه پژوهشگران گرامی:

پژوهشگرانی که مایل به حضور در همایش هستند حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه(31 فروردین‌ماه) مهلت دارند جهت قطعی کردن حضور خود در همایش و رزرو محل اسکان و وعده‌های غذایی اقدام نمایند. برای این کار لازم است به کنترل پنل اختصاصی خود وارد شده و پس از آن بر روی قسمت گزینه‌های جانبی کلیک نمایید. در این قسمت، ابتدا می‌بایست گزینه قصد شرکت در همایش را دارم را تیک زده و پس از آن برای رزرو محل اسکان و وعده‌های غذایی اقدام کنید. لازم به ذکر است که کلیه شرایط مربوط به اسکان در مهمانسرای دانشگاه (به تعداد شب‌هایی که فرد قصد اسکان دارد) پیش‌بینی شده و همچنین امکان رزرو وعده‌های مختلف غذایی وجود دارد. ضمنا کلیه وعده‌های غذایی رایگان می‌باشد و هزینه‌ای مازاد بر هزینه ‌های پس از داوری از پژوهشگران اخذ نمی‌گردد.

همچنین افرادی که قصد شرکت در همایش را ندارند می‌بایست در کنترل پنل اختصاصی خود یکی از گزینه‌های قصد شرکت در همایش را ندارم و مایلم بسته همایش از طریق پست برایم ارسال گردد را تیک بزنند. ضمنا هزینه بابت ارسال از پژوهشگران دریافت نمی‌گردد..

 

نمای بیرونی تالار فیروزه دانشگاه بیرجند (محل صرف ناهار و شام)

نمای داخلی تالار فیروزه

 

پانسیون مجتمع فیروزه (مهمانسرای دانشگاه بیرجند) 

 در مجتمع آفتاب دانشگاه بیرجند یک کافی شاپ (متعلق به بخش خصوصی) وجود دارد که در صورت نیاز شرکت‌کنندگان محترم می‌تواند محیط مناسبی برای استراحت باشد. 

تصاویری از مجتمع آفتاب و کافی‌شاپ دانشگاه

ضمنا برای افرادی که قصد اقامت در مهمانسرای دانشگاه را ندارند و می‌خواهند منطقه مناسب‌تری را برای اقامت خود انتخاب نمایند، هتل بزرگ کوهستان بیرجند که در منطقه زیبای گردشگری بند امیر شاه واقع شده است آماده ارائه خدمات به مهمانان گرامی می‌باشد.

لازم به ذکر است که این هتل متعلق به بخش خصوصی است که می‌توانید لیست قیمت‌های این هتل را در اینجا ملاحظه بفرمایید.

تصاویری از هتل کوهستان (برای دیدن تصاویر بیشتر از این منطقه گردشگری به سایت هتل کوهستان مراجعه نمایید). 

برای دیدن تصاویر سایر جاذبه‌های گردشگری بیرجند اینجا را کلیک کنید.


12091
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
Permanent


آمار سایت
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند