تاریخ های مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
1 آبان 1396
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
1 آبان 1396
آخرین مهلت ثبت نام
10 اردیبهشت 1397
آخرین مهلت ارسال مقاله
1 اسفند 1396
تاریخ برگزاری

22 و 23 فروردین 97




استعلام وضعیت مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.


 






بیانیه اختتامیه همایش

22 فروردین 1397

بسمه تعالی
بیانیه دومین همایش ملی پژوهش های نوین در علوم دامی
امروزه افزایش جمعیت جهانی و گسترش شهرنشینی لزوم افزایش تولیدات دامی سالم و ارگانیگ را دوچندان نموده است. از طرفی پیدایش تنش های محیطی جدید، کاهش میانگین بارش، وقوع خشکسالی ها و کاهش سطح اراضی قابل کشت تامین نهاده های دامی و جمعیت دامی کشور های منطقه را با چالش های جدی روبرو ساخته که برون رفت از آن به یکی از دغدغه های اصلی مجامع علمی بدل گشته است. تهدید جمعیت دامی، تخریب و کاهش مراتع قابل استفاده دام و افزایش هزینه های اقتصادی تولید و پرورش محصولات دامی، پایداری اقتصادی را در جوامع روستایی به خطر انداخته و مهاجرت جمعیت روستایی را خصوصا در مرز های شرق کشور به دنبال داشته است. علاوه بر راهکارهای معمول در کنترل شرایط، پدافند غیر عامل حکم می کند، با استفاده از کشت فراسرزمینی و حفظ ذخایر آب منطقه، گسترش تولید صنعتی و مقاوم به تنش های محیطی به جای دامداری سنتی وابسته به مراتع،استفاده از تکنولوژی های نوین نظیر انرژی هسته ای در راستای افزایش سودآوری تولیدات با گرایش ارگانیک و سالم و پیاده سازی الگوهای اقتصاد پایدار و علمی در مناطق روستایی با تکیه بر ژنتیک مقاوم بومی از جمله رویکردهای عالمانه و منطقی در این زمینه خواهد بود.امید است دستاوردهای علمی و مقالات منتشر شده در دومین همایش ملی پژوهش های نوین در علوم دامی، توانسته باشد با ارایه جدید ترین اطلاعات پژوهشگران دانشگاه های سراسر کشور در جهت ارتقای سطح صنعت دام و طیور و اصلاح و هدایت سیاست گذاری های دستگاه های اجرایی کشور در این حوزه گامی موثر برداشته باشد.
و من الله توفیق
دبیر همایش
دکتر سید احسان غیاثی 

 



1465
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تلفن ثابت

05632254041-290

نمابر

05632254050

تلگرام  @NCARAS2

ایمیل

NCARAS2@birjand.ac.ir

آدرس

استان خراسان جنوبی- بیرجند- کیلومتر 5 جاده بیرجند-کرمان، پردیس امیرآباد- دانشکده کشاورزی- گروه علوم دامی

کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


روز شمار برگزاری همایش
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند