روزشمار همایش
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



اختتامیه

8 اسفند 1398

مراسم اختتامیه هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران بعدازظهر پنجشنبه اول اسفند ۱۳۹۸ در محل تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار شد

 

برگزاری آئین اختتامیه هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران

جهت مشاهده جزئیات بیشتر از اختتامیه هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 


دکتر حمیدرضا نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند ضمن خیرمقدم به پژوهشگران حاضر در این کنفرانس، از دست‌اندرکاران برگزاری هشتمین کنفرانس ملی مهندسی معدن ایران تقدیر و تشکر کرد.

دکتر نجفی به کیفیت و کمیت مقالات و کمیته علمی این کنفراس اشاره کرد و افزود: این همایش  یکی از بهترین همایش های دانشگاه بیرجند در سال 1398 است.
وی در خصوص جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه بیرجند نیز افزود: در سال جاری حدود ۹۰ دانشجو از کشور افغانستان جذب کردیم و امیدواریم به دلیل اشتراکاتی که با این کشور داریم ، جذب دانشجو را در رشته معدن هم افزایش دهیم.
دکتر نجفی ادامه داد: تلاش می کنیم در جهت رفع مشکل ارتباط صنعت و دانشگاه حرکت نماییم و این گونه کنفرانس ها به تقویت این رابطه کمک می کند که امیدواریم منشاء خیر و برکت باشد.
در ادامه دکتر سعید یوسفی دبیر اجرایی این همایش گفت: این کنفرانس حاصل کار گروهی است که لازم است از کسانی که ما را در این راه یاری کردند تشکر نماییم.
تقدیر از دکتر شیوا عضو هیات علمی پیشکسوت رشته مهندسی معدن دانشگاه بیرجند، تقدیر از کادر اجرایی و دست اندرکاران همایش و گرفتن عکس یادگاری از دیگر برنامه های آئین اختتامیه هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران بود.

 

عکس

عکس

 

عکس

 

عکس

 

عکس

عکس 

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

 

 

عکس

 

سیر تا پیاز مهندسی معدن را در اینجا بخوانید.


1761
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 
ورود به کنترل پنل
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پوستر همایش
تلفن ثابت

05632320551

 

 

نمابر

05632320551

ایمیل

mineconf8@birjand.ac.ir

کانال تلگرام : t.me/mineconf

آدرس

خراسان جنوبی ـ بیرجند ـ انتهای بلوار دانشگاه ـ پردیس شوکت آباد ـ دانشکده مهندسی-طبقه دوم-دبیرخانه هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران

 

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند