روزشمار همایش
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



اطلاعیه مهم: تمدید مهلت ارسال مقالات

29 آذر 1398

به استحضار پژوهشگران محترم می‌رساند که با توجه به درخواست‌های مکرر جهت تمدید مهلت ارسال مقالات، این زمان تا تاریخ 10 دی ماه ۱۳۹۸ تمدید شد. لذا از علاقه‌مندان شرکت در کنفرانس، دعوت می‌شود یافته‌های با ارزش پژوهشی خود را تا تاریخ مذکور در سایت کنفرانس ارسال نمایند. با توجه به حجم بالای ارسال مقالات و امکان بروز مشکلات احتمالی در فرآیند ارسال مقالات، خواهشمند است مقالات در روزهای باقی مانده ارسال شوند و به روز آخر موکول نگردد. لازم به توضیح است که این تاریخ تمدید نخواهد شد. 


محمد مرتضوی نژاد سرپرست دانشجویی کادر اجرایی هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در خصوص این مهم بیان داشت باتوجه به درخواست ها و تماس های مکرر پژوهشگران عزیز تصمیم به تمدید مهلت ثبت نام گرفتیم و امیدوارم در این بازه زمانی پژوهشگرانی که از تاریخ قبلی جامانده اند ، بتوانند مقاله خود را ثبت نمایند.


1100
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 
ورود به کنترل پنل
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پوستر همایش
تلفن ثابت

05632320551

 

 

نمابر

05632320551

ایمیل

mineconf8@birjand.ac.ir

کانال تلگرام : t.me/mineconf

آدرس

خراسان جنوبی ـ بیرجند ـ انتهای بلوار دانشگاه ـ پردیس شوکت آباد ـ دانشکده مهندسی-طبقه دوم-دبیرخانه هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران

 

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند