انتشار مقالات منتخب همایش در مجله علمی پژوهشی زبان شناسی و گویش های ایرانی

10 مرداد 1402

در پی تعهد دبیرخانه همایش مبنی بر انتشار بخشی از مقالات منتخب نخستین همایش ملی زبان ها و گویش های مناطق مرزی ایران به اطلاع می رساند متعاقب هماهنگی های صورت گرفته، این وعده در هفته نخست مردادماه 1402 محقق شد و تعداد 15 مقاله منتخب که عموما به دلیل ضیق وقت امکان ارائه حضوری نیافته بود، در مجله علمی پژوهشی زبان شناسی و گویش های ایرانی دانشگاه شیراز در قالب یک ویژه نامه مستقل منتشر شد که به این وسیله ضمن سپاسگزاری از همراهی نویسندگان گرامی از دست اندرکاران محترم مجله مزبور نیز بابت حمایت ایشان از همایش قدردانی می گردد.

لازم به یادآوری است در فرصت رسمی دریافت مقالات همایش مزبور در مجموع 150 مقاله تمام­‌متن از طریق وبگاه همایش واصل شد که از این تعداد حدود نیمی از مقالات دریافتی به مرحلۀ دوم داوری راه یافت و در نهایت به تشخیص کمیته علمی همایش 14 مقاله به صورت سخنرانی حضوری، 8 مقاله به صورت ارائه غیرحضوری، 3 مقاله به صورت پوستر و 30 مقاله به صورت چاپ در مجموعه مقالات پذیرفته شدند که از مجموعه آخر، متعاقب هماهنگی اولیه حدود نیمی با موضوعات متنوع برای نشر به مجله یاد شده در بالا منعکس گردید و با اهتمام اولیای محترم این نشریه به نحو شایسته‌­ای به زیور طبع آراسته شد. امید می رود که بخش دوم مقالات یاد شده نیز در اقدامی مشابه در اختیار عموم قرار گیرد.



245
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تلفن ثابت

05632381768

نمابر

05631631133

ایمیل
ICBLD@Birjand.ac.ir
آدرس

دانشگاه بیرجند - دانشکده ادبیات و علوم انسانی

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند