روش تدوین مقاله

نویسندگان محترم

لازم است در قسمت «مقالات من» فایل کامل مقالۀ ویراسته را مبتنی بر شیوه نامۀ استاندارد همایش (نسخه های وُرد و نیز پی دی اف) در بخش ارسال بارگذاری کنید.

پس از طی فرآیند داوری، نتیجۀ نهایی بر اساس امتیاز کسب شده در قالب پذیرش به صورت های: سخنرانی/ ارائه پوستر/ چاپ مقاله در مجموعه مقالات همایش به اطلاع خواهد رسید. بعد از اعلام نتایج نهایی افرادی که ارائه آنها به صورت سخنرانی مجازی است به دلیل عدم اطمینان به شرایط کیفی اینترنت در زمان ارائه، ضروری است فایل پرده نگار (پاورپوینت) خود را که در قالب استاندارد همایش، تنظیم شده است، همراه با صدای ارائه متناظر با اسلایدها در زمان تعیین شده به شیوۀ زیر بارگزاری نمایند و الزاماً خروجی آن تا حداکثر یک هفته پیش از روز برگزاری به دبیرخانۀ همایش از معبر رایانامۀ icbld@birjand.ac.ir منعکس گردد. بدیهی است سایر سخنرانانی که ارائه آنها به صورت حضوری است ولی به دلیل بروز مشکلی، امکان حضور در همایش را ندارند نیز به همین شیوه عمل خواهند نمود.

 ICBLD_Article_Template.doc (965.00 kb)

لطفا دقت شود که نشان مؤسسه مربوط در قالب های تنظیم پوستر و پرده نگار (پاورپوینت) که پیوست شده است جایگزین نمونۀ پیشنهادی گردد. بدیهی است پس از اعلام نتیجۀ داوری اگر مقاله برای پوستر انتخاب شده باشد، ارائه دهنده می بایست پوستر چاپ شده خود را در قالب تنظیمی پوستر که پیوست می باشد در ابعاد استاندارد (70×100) حداکثر تا یک هفته پیش از زمان برگزاری همایش ارسال یا به همراه آورد و فایل آن را نیز به دبیرخانه همایش به موقع منعکس کند.

ICBLD_Poster_Templet.pptx (388.98 kb)

ICBLD_Powerpoint_Template.pptx (295.66 kb)

شیوۀ صداگذاری بر روی فایل پرده نگار (پاورپوینت):

ابتدا این اطمینان حاصل شود که صدای سخنرانی بر روی هر اسلاید با کیفیت و میزان بلندی مناسب صدای میکروفون ضبط و افزوده می شود.

با توجه به اینکه روش های مختلفی برای صداگذاری فایل پرده نگار (پاورپوینت) وجود دارد، لطفا از روش زیر که همسو با شیوه نامۀ اجرائی نخستین همایش ملی زبان ها و گویش های مناطق مرزی ایران می باشد، اقدام شود:

1- در Toolbar نرم ­افزار پرده نگار (پاورپوینت)، گزینۀ Slide Show را انتخاب کنید.

2- در قسمت Set Up آن، گزینۀ Record Slide Show را انتخاب کنید.

3- بر روی Start Recording From Current Slide اقدام (کلیک) کنید.

4- بر روی Start Recording اقدام (کلیک) کنید.

5- صحبت را شروع کرده و پس از پایان توضیح بر روی هر اسلاید، کلید Esc روی صفحه کلید را بزنید یا کادر بالا و گوشه سمت چپ (که زمان صداگذاری را نشان می دهد) ببندید.

6- برای هر اسلاید مراحل فوق را تکرار کنید.

 جهت مزید اطمینان پس از افزودن صدا، کیفیت و بلندی صدای میکروفون را بازبینی کنید و سپس ادامه دهید.

کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تلفن ثابت

05632381768

نمابر

05631631133

ایمیل
ICBLD@Birjand.ac.ir
آدرس

دانشگاه بیرجند - دانشکده ادبیات و علوم انسانی

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند