نمایه ISC

کد اختصاصی : 

۰۰۲۱۰-۸۷۵۴۷

جهت استعلام لطفا کلیک کنید.



مشاوران علمی همایش

دکتر احمد پارسیان (متولد 1330 شهر تبریز ) دانش آموخته لیسانس ریاضی و آمار دانشگاه شیراز(1352)، فوق لیسانس آمار از دانشگاه شیراز (1354) و دکترای آمار(1358) از دانشگاه ایالتی آیوا هستند و از سال 1358 تا 1373 به مدت 15 سال در دانشگاه شیراز و از 1373 تا 1384 در دانشگاه صنعتی اصفهان و از 1384 به بعد هم در دانشگاه تهران مشغول خدمت بوده اند. ایشان در سال 1398 با درجه استادی از دانشگاه تهران بازنشسته شده‌اند.

ایشان چند دوره عضو هیات مدیره انجمن آمار ایران بوده و با شورای پژوهشی سازمان سنجش آموزش کشور، کمیته تخصصی علوم ریاضی (دفنر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم) ، Iranian Journal of Science and Technology (بعنوان عضو تحریریه)، Journal of the Iranian Statistical Society (بعنوان سردبیر) و همچنین دانشگاههای مختلف (برای تدریس و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا) همکاری داشته و مقالات و کتابهای متعددی منتشر کرده‌اند.

دکتر محسن محمدزاده (متولد 1336 شهر مشهد) دانش آموخته لیسانس آمار از دانشگاه فردوسی (1359)، فوق لیسانس آمار از دانشگاه تربیت مدرس (1365) و دکترای آمار از دانشگاه لیدز انگلستان (1375) هستند و از سال 1365 در دانشگاه تربیت مدرس مشغول تدریس و تحقیق می‌باشند و در سال 1390 به درجه استادی رسیده‌اند. ایشان در هیات تحریریه چندمجله ازجمله : مجله علوم آماری، علوم ریاضی و انفورماتیک، بررسی آماررسمی ایران و مجله بین المللی علوم جمهوری اسلامی ایران به عنوان سردبیر یا عضو هیات تحریریه ایفای نقش کرده‌اند. برخی از مسوولیتهای اجرایی ایشان در سالهای مختلف عبارتند از: مدیریت آموزشهای آزاد و نیز مدیریت دفترنطارت و ارزیابی وزارت علوم، عضویت و ریاست هیات مدیره انجمن آمار ایران، معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس و نیز معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی-کاربردی. ایشان همچنین در کمیته علمی چنین کنفرانس و شوراها و کمیسیونهای تخصصی مختلفی عضویت داشته‌اند.

ورود و ثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


پوستر همایش
تماس با دبیرخانه
تلفن ثابت

 31026773 (056)

 31026780 (056)

نمابر
ایمیل

stat.educ.3@birjand.ac.ir

آدرس

دانشگاه بیرجند - پردیس علوم پایه - گروه آمار

روز شمار رویداد
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


آمار بازدید سایت
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند