تاریخ های مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
15 مهر 1402
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
15 مهر 1402
آخرین مهلت ثبت نام
30 آذر 1402
آخرین مهلت ارسال مقاله
29 آذر 1402
تاریخ برگزاری

13 و 14 دی ماه 1402

اطلاعیه (بسیار مهم): برنامه جلسات و سخنرانی های عمومی و تخصصی سمینار

10 دی 1402

پژوهشگران محترم می‌توانند با کلید بر روی تب "ادامه مطلب" (در پایین همین اطلاعیه) و دریافت فایل pdf پیوست در پایین صفحه، از برنامه زمانبندی، مکان برگزاری و لینک مجازی برنامه‌ها و سخنرانی‌های عمومی و تخصصی سمینار اطلاع حاصل کنند. از آنجایی که جلسات مجازی در بستر نرم افزار adobe-connect برگزار می‌شوند، لذا قبل از کلیک کردن بر روی لینک جلسات، از نصب adobe-connect بر روی دستگاه خود مطمئن شوید.

ضروری است شرکت کنندگان در سمینار، به خصوص سخنرانان با مطالعه دقیق فایل پیوست و پیدا کردن زمان، مکان و لینک سخنرانی خود در زمان مقرر در جلسه حاضر شوند. با توجه به فشردگی برنامه‌ها، حضور به موقع سخنران در جلسه الزامی می‌باشد. این افراد می‌توانند از طریق حساب کاربری خود در وب سایت همایش، قسمت تب همایش آنلاین و انتخاب اتاق مربوط به جلسه سخنرانی خود، به طور مستقیم وارد جلسات شوند؛ و یا از طریق لینک موجود در فایل pdf پیوست و با وارد کردن نام خود (با حروف انگلیسی) اقدام به ورود فرمایند. 

لازم به ذکر است که شرکت به صورت مجازی در جلسات برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و این افراد می‌توانند از طریق لینک موجود در فایل pdf پیوست و با وارد کردن نام خود (با حروف انگلیسی) اقدام به ورود به جلسات به صورت مجازی فرمایند.

با تشکر- دبیرخانه سمینار 



472
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تلفن ثابت

056-31026759

نمابر
ایمیل

6nsco@birjand.ac.ir

آدرس

بيرجند، انتهای بلوار دانشگاه، دانشگاه بیرجند

روزشمار
تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند