تاریخ های مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
15 مهر 1402
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
15 مهر 1402
آخرین مهلت ثبت نام
30 آذر 1402
آخرین مهلت ارسال مقاله
29 آذر 1402
تاریخ برگزاری

13 و 14 دی ماه 1402

اطلاعیه شماره 5 (مهم): تهیه محتوای ارائه و ارسال آن

29 آذر 1402

از کلیه پژوهشگرانی که مقاله آنها پذیرفته شده و قصد شرکت در سمینار را دارند درخواست می‌شود تا در اسرع وقت نسبت به تهیه محتوای ارائه خود و ارسال آن به دبیرخانه سمینار بر اساس مراحل شرح داده شده در متن اطلاعیه اقدام فرمایند (تب ادامه مطلب را کلید فرمایید).


۱- پژوهشگرانی که مقاله آنها برای ارائه به صورت سخنرانی پذیرفته شده است، با دریافت نرم افزار Screen Recorder  از لینک پیوست در پایین همین صفحه، نسبت به آماده‌سازی ارائه خود به صورت یک فایل ویدیویی (با فرمت mp4  یا avi)  با زمان حداقل 10 و حداکثر 15 دقیقه و حجم حداکثر 36 مگابایت اقدام کرده (ویدیوی راهنمای استفاده از نرم‌افزار را در درون پوشه نرم افزار ملاحظه کنید) و فایل تهیه شده را حداکثر تا  تاریخ 9 دیماه 1402 به دبیرخانه سمینار از طریق ایمیل دبیرخانه سمینار (Email: 6nsco@birjand.ac.ir) و یا از طریق حساب کاربری خود قسمت «ارسال فایلهای مقاله» بخش «فایل ارسالی جهت ارائه» (به صورت فایل زیپ شده) ارسال فرمایند. توجه فرمایید در صورت ارسال از طریق ایمیل، باید عنوان سخنرانی، نویسنده مسئول مقاله و نام سخنران و مشخصات ایشان (برای معرفی در جلسه) ذکر شده باشد. همچنین، اگر بیش از یک مقاله برای سخنرانی دارید حتما مشخص کنید که کدام فایل مربوط به کدام مقاله است.

۲- پژوهشگرانی که مقاله آنها برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است، پوستر سخنرانی خود را به صورت یک فایل PDF یک صفحه‌ای (در سایز برگه A3)، حداکثر تا  تاریخ 10 دیماه 1402 به دبیرخانه سمینار از طریق ایمیل دبیرخانه سمینار (Email: 6nsco@birjand.ac.ir) و یا از طریق حساب کاربری خود قسمت «ارسال فایلهای مقاله» بخش «فایل ارسالی جهت پوستر» ارسال فرمایند. توجه فرمایید در صورت ارسال از طریق ایمیل، باید عنوان سخنرانی و نام نویسنده مسئول مقاله ذکر شده باشد. همچنین، اگر بیش از یک مقاله برای ارائه به صورت پوستر دارید حتما مشخص کنید که کدام فایل مربوط به کدام مقاله ارائه است.

۳- زمان جلسات سخنرانی بین 20 تا 25 دقیقه خواهد بود که حداکثر 15 دقیقه آن برای ارائه و مابقی زمان (حدود 5 الی 10 دقیقه با تصمیم مدیر جلسه) برای بحث و پرسش و پاسخ پیش‌بینی شده است.

۴- برای مقالاتی که به صورت پوستر پذیرفته شده‌اند،  نویسنده مسئول (یا نماینده ایشان) طبق یک برنامه زمانبندی که به اطلاع خواهد رسید، در یک فرصت 5 الی 10 دقیقه‌ای (به صورت مجازی) جهت بحث و پاسخ احتمالی به سوالات علاقه‌مندان در لینک مجازی که متعاقباً اعلام خواهد شد حضور خواهند یافت.

۵- با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی به موقع برای مشارکت حداکثری علاقه‌مندان، مقالاتی که محتوای مورد اشاره در بالا برای آنها تا تاریخ مورد نظر به دبیرخانه سمینار ارسال نشده باشد، به عنوان انصراف نویسنده مسئول از ارائه در نظر گرفته خواهند شد.

 

با تشکر- دبیرخانه سمینار

Screen Recorder.rar (14/93 mb)


341
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تلفن ثابت

056-31026759

نمابر
ایمیل

6nsco@birjand.ac.ir

آدرس

بيرجند، انتهای بلوار دانشگاه، دانشگاه بیرجند

روزشمار
تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند