دومین همایش دانش،صنعت و تجارت پنبه و گیاهان لیفی



راهنمای ثبت نام و ارسال مقاله

27 اسفند 1393

  به اطلاع متقاضیان شرکت در دومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه  می ‏رساند همایش مذکور در تاریخ 3 الی 4 شهریور ماه 1395 در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد. متقاضیان محترم جهت تهیه مقاله لازم است از فرمت ارائه شده در فایل پیوست تبعیت نمایند. 


مقاله های ارسالی باید در  زمینه های تخصصی پنبه و سایر زمینه های مرتبط با آن باشد. هر مقاله شامل: عنوان, نام و آدرس نگارنده ها، چکیده به زبان فارسی و انگلیسی، خلاصه ای از مقدمه، مواد و روش ها، نتایج و بحث و تعدادی منبع خواهد بود. مقاله نباید از چهار صفحه A4 با فاصله خطوط یک (single space) بیشتر باشد. مقاله ها باید در محیط WORD 2003 یا 2007 تهیه شوند. رعایت فرمت ذکر شده در این فایل جهت تهیه مقالات ضرورری بوده و مقالاتی که فرمت مذکور در آنها رعایت نشده باشد، مورد بررسی قرار نخواهند گرفت

 

فرمت مقاله دومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه.docx (40.57 kb)

تذکر:

    1. مقالات ارائه شده باید حاصل فعالیت های پژوهشی جدید و اصیل ارائه دهندگان باشد
    2. مقالات به صورت "مقاله کوتاه" (3 تا 5 صفحه همراه با چکیده انگلیسی) تنظیم و ارسال شوند
    3. ثبت نام در همایش و ارسال مقاله صرفاً از طریق پایگاه الکترونیک همایش انجام می شود
    4. نظر به اینکه تاییدیه ثبت نام و سایر اطلاعات مربوط به همایش از طریق پست الکترونیکی شما انجام خواهد گرفت، لطفا در درج صحیح آدرس پست الکترونیکی دقت کافی مبذول فرمایید

نکات مهم:

 

گواهی ارائه مقاله به شرط حضور فرد ثبت نام کننده و ارائه مقاله به شکل پوستر و یا سخنرانی صادر خواهد شد

 

گواهی ارائه مقاله فقط به نام شخص ثبت نام کننده صادر می شود و نام سایر نویسندگان به ترتیب درج شده در مقاله در گواهی ذکر می گردد. برای سایر نویسندگانگواهی دیگری صادر نمی شود.

 

برای شرکت کنندگان( بدون مقاله) به شرط پرداخت هزینه ثبت نام، فقط گواهی شرکت در همایش صادر می گردد

 

ارسال مقاله هایی که در همایش قبلی ارائه و یا در مجلات داخلی چاپ شده باشند، مجاز نیست و در غیر اینصورت تخلف علمی محسوب شده و از حضور شخص در همایش ممانعت بعمل آمده و کلیه مبالغ پرداخت شده توسط وی به نفع کنگره ضبط خواهد شد

 

تعرفه های ثبت نام 

ضمن قدردانی از استقبال گسترده اساتید، محققان، کارشناسان و دانشجویان محترم از همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه  و گیاهان لیفی به اطلاع می‌رساند:

-          هزینه ثبت نام  شرکت کنندگان با مقاله بعد از داوری و در صورت پذیرفته شدن مقالات دریافت خواهد شد و در مرحله ارسال مقاله نیازی به پرداخت وجه ثبت نام نیست. لیکن پس از انجام داوری و پذیرش مقدماتی،به منظور انجام پذیرش نهایی مقالات، حداقل یکی از مؤلفان هر مقاله باید نسبت به واریز وجه ثبت‌نام و تکمیل فرآیند مربوطه در سامانه همایش اقدام نماید، در غیر اینصورت مقاله مزبور از ادامه فرآیند همایش حذف گردیده و در مجموعه مقالات درج نخواهد گردید.

-          در مقالاتی که چند نویسنده دارند هر یک از نویسندگان مقاله ( مسئول و همکار) در صورت تمایل به شرکت در همایش و یا درخواست جهت دریافت بسته همایش و صدور گواهی نامه های مجزا به نام خود، ملزم به ثبت نام در همایش و واریز وجه در قالب همراه می باشند. فرد ثبت نام کننده در قالب همراه باید ابتدا در سایت عضو شده و اکانت شخصی ایجاد نموده، سپس وارد اکانت خود شده و به منو ثبت نام نهایی همکار مراجعه نماید. به عبارت دیگر ثبت نام فرد همراه از طریق اکانت نویسنده مسئول امکان پذیر نمی باشد. همچنین فرد همراه هنگام ثبت نام باید در پنل خود کد همراه را وارد نماید که این کد در پنل نویسنده مسئول در منو وضعیت مقالات پس از ثبت نام نویسنده مسئول درج می گردد و فرد همراه باید این کد را از نویسنده مسئول دریافت نماید.

-          شایان ذکر است گواهی بین المللی پذیرش و چاپ مقاله با ذکر عنوان مقاله و نام تمام نویسندگان در یک نسخه صرفا برای فرد یا افرادی که در همایش ثبت نام نموده اند چاپ خواهد شد. همچنین برای کلیه ثبت نام کنندگان( ارائه دهنده و همراه) علاوه برگواهی پذیرش و چاپ مقاله (با نام تمام نویسندگان)، گواهینامه بین المللی حضور و ارائه مقاله و گواهینامه بین المللی 16 ساعته آموزشی تنها با ذکر نام فرد ثبت نام کننده، صادر خواهد گردید. به عبارت دیگر با ثبت نام یکی از نویسندگان، مقاله مورد نظر در مجموعه مقالات گنجانده خواهد گردید و ثبت نام نویسندگان دیگر اختیاری بوده و در صورت تمایل به شرکت در همایش و یا درخواست جهت دریافت بسته همایش و صدور گواهی نامه های مجزا به نام خود، ثبت نام لازم می باشد. کلیه گواهینامه های همایش دارای هولگرام امنیتی و مهر برجسته و کد شناسایی اختصاصی بوده که در هر زمان از طریق کد فوق الذکر از طریق سامانه احراز اصالت گواهینامه در سایت همایش قابل استعلام می باشند.

-          شرکت کنندگان بدون مقاله از همان ابتدا می توانند هزینه مربوطه را از طریق پنل شخصی خود واریز نموده و مراحل ثبت نام نهایی را تکمیل نمایند.

هزينه ها شامل: داوری مقاله ، صدور کارت اینترنتی ، حضور در همایش ، حضور در پنل های تخصصی و ارائه های مقالات، دریافت گواهینامه بین المللی پذیرش و چاپ مقاله با ذکر نام تمام نویسندگان، دریافت گواهینامه بین المللی ارائه مقاله با ذکر نام فرد ثبت نام کننده ، دریافت گواهینامه بین المللی 16 ساعته آموزشی با ذکر نام فرد ثبت نام کننده ، بسته آموزشی ، لوح فشرده مقالات کامل ، پذیرایی بین جلسات، نهار، هدایای همایش.

توضیحات

*مقاله دهنده یا نویسنده مقاله شخصی است که مقاله به نام او در سایت همایش ارسال و ثبت نام شده است و در طی همایش مقاله پذیرفته شده را (بصورت شفاهی یا پوستر) ارائه می نماید و گواهی پذیرش و چاپ مقاله با ذکر عنوان مقاله و نام تمام نویسندگان و گواهی حضور و ارائه مقاله با ذکر عنوان مقاله و نام وی و گواهینامه بین المللی 16 ساعته آموزشی با ذکر نام وی به او اعطا می گردد

 

هزینه صدور گواهینامه بین المللی همایش به زبان فارسی جهت شرکت کنندگان ایرانی

 

تمامی گواهینامه های همایش به زبان انگلیسی صادر خواهند گردید، لذا کلیه شرکت کنندگان بدون مقاله و ارائه دهندگان مقالات در صورت تقاضا جهت صدور گواهینامه پذیرش، چاپ و ارائه مقاله به زبان فارسی بابت هر مقاله مبلغ 100000 ریال باید علاوه بر هزینه اصلی پرداخت نموده و از طریق کنترل پنل شخصی ، منو ثبت نام سایر خدمات بابت آن نیز ثبت نام را تکمیل نمایند.

 تذکر:

- ارائه کارت دانشجویی و یا گواهی اشتغال به تحصیل برای ثبت نام کنندگان دانشجویی الزامی می باشد.


2795
مطالب مرتبط

ورود و ثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تلفن ثابت
05632254041-49
داخلی 262

 

نمابر
05632254050
ایمیل
icsitc@birjand.ac.ir
آدرس
بیرجند-ص پ 331- دانشکده کشاورزی
دبیرخانه دومین همایش بین المللی دانش،صنعت و تجارت پنبه

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند