Contact
تلفن ثابت

گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی05632202134

دبیرخانه: دکتر علی اکبر محمدی 09157219723

 

نمابر
ایمیل

Email: conference9@birjand.ac.ir

 لینک عضویت در کانال اطلاع رسانی در تلگرام

 http://t.me/birjandconference9pll 

 

 

آدرس

استان خراسان جنوبی- بیرجند- انتهای بلوار دانشگاه ـ پردیس دانشگاه بیرجند- دانشکده ادبیات و علوم انسانی- دبیرخانه نهمین همایش ملی پژوهش های زبان و ادبیات فارسی

خبرخوان
پنل روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


اطلاعیه شماره 10

25 بهمن 1396

هزینه مقالات پذیرفته شده و حضور پژوهشگران در همایش


اطلاعیه شماره 10

جدول هزینه مقالات پذیرفته شده و حضور پژوهشگران در همایش

با درود و احترام به پژوهشگران ارجمند، هزینه پذیرش مقالات و حضور در همایش به شرح جدول زیر اعلام می گردد:

جدول هزینه ها

لذا از صاحبان مقالات و سایر علاقه مندان شرکت در همایش تقاضا می شود حداکثر تا پایان روز 30 بهمن ماه 1396 با توجه به نحوه حضور و استفاده از امکانات همایش، وجه مربوط را منحصراً از طریق سامانه همایش( با ورود به کنترل پنل و قسمت پرداخت هزینه برای مقالات و قسمت گزینه های جانبی برای کارگاه ها، اسکان و پذیرایی) پرداخت و حضور قطعی خود را ثبت نمایند تا دبیرخانه همایش بتواند برنامه سخنرانی ها، نشست های علمی، اعضای هیأت رئیسه جلسات و دیگر موارد را به طور دقیق تدوین نماید.

تذکر 1: گواهی حضور و ارائه سخنرانی فقط برای نویسندگانی صادر خواهد شد که در همایش حضور داشته باشند.

تذکر2: نویسندگانی که مقالات آنها برای چاپ در مجموعه کامل مقالات یا چکیده مقالات پذیرفته شده است اما قادر به حضور در همایش نخواهند بود، در صورت پرداخت هزینه مربوط، گواهی  پذیرش برای آنها صادر و به نشانی آنها ارسال خواهد شد.

تذکر3: در صورتی که دو یا چند نویسنده برای یک مقاله قصد شرکت در همایش داشته باشند باید هر کدام جداگانه برای ثبت نام و پرداخت هزینه ها اقدام کنند.

تذکر4: در صورتی که یک نویسنده، بیش از یک مقاله داشته باشد، باید هزینه های اسکان و تغذیه را برای یک مقاله پرداخت کند، اما برای صدور گواهی پذیرش هر مقاله، هزینه صدور گواهی و چاپ را جداگانه پرداخت نماید.

تذکر5: علاقه مندانی که بدون مقاله قصد حضور در همایش داشته باشند می توانند با پرداخت هزینه های مربوط از طریق سامانه همایش ثبت نام کنند. برای این دسته از عزیزان گواهی حضور در همایش صادر خواهد شد.

تذکر6: هزینه شرکت در کارگاه ها و صدور گواهی پذیرش و چاپ مقالات برای دانشجویان با 50/. تخفیف محاسبه خواهد شد. این دسته از عزیزان باید تصویر گواهی اشتغال به تحصیل و یا کارت دانشجویی معتبر خود را از طریق سامانه همایش( قسمت ارسال مدارک) در فایل مربوط و در قالب زیپ بارگذاری و ارسال نمایند.

دبیرخانه نهمین همایش ملی پژوهش های زبان و ادبیات فارسی


2339
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند