Contact
تلفن ثابت

گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی05632202134

دبیرخانه: دکتر علی اکبر محمدی 09157219723

 

نمابر
ایمیل

Email: conference9@birjand.ac.ir

 لینک عضویت در کانال اطلاع رسانی در تلگرام

 http://t.me/birjandconference9pll 

 

 

آدرس

استان خراسان جنوبی- بیرجند- انتهای بلوار دانشگاه ـ پردیس دانشگاه بیرجند- دانشکده ادبیات و علوم انسانی- دبیرخانه نهمین همایش ملی پژوهش های زبان و ادبیات فارسی

خبرخوان
پنل روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


اطلاعیه شماره 7

18 بهمن 1396

👇اطلاعیه شماره 7👇

 

با درود به پژوهشگران محترم وصاحبان مقالات، در خصوص مقالات پیشنهادی برای چاپ در مجلات علمی پژوهشی و علمی ترویجی به اطلاع می‌ رساند که این مقاله ها علاوه بر ارائه در همایش، در مجله های مورد نظر ارزیابی می شوند و در صورت نیاز، دفتر مجله با نویسندگان محترم این مقالات تماس خواهند گرفت. در صورتی که هیئت تحریریه‌ مجله، رأی به عدم پذیرش مقاله در مجله را صادر کند، مقاله‌ مذکور همچنان از امتیاز ارائه در همایش برخوردار خواهد بود و در مجموعه مقالات همایش نیز چاپ خواهد شد.

درباره‌ مقالاتی که برای ارائه در همایش انتخاب گردیده‌ اند، باید این نکته را در نظر داشت که ممکن است با توجه به محدودیت‌ها در برنامه‌ ریزی و زمان بندی سخنرانی ها، برخی از این مقالات بنا به تصمیم گیری کمیته‌ علمی، عملاً امکان قرار گرفتن در فهرست سخنرانی‌ها را نیابند ولی به هر روی، نویسندگان محترم این مقالات در صورت حضور در همایش، گواهی ارائه‌ مقاله را دریافت خواهند کرد.

تذکر مهم: گواهی ارائه‌ مقاله، بعد از برگزاری همایش و به شرط حضور در آن صادر خواهد شد و اولویت ارائه با اعضای محترم هیئت علمی خواهد بود.

دبیرخانه نهمین همایش ملی پژوهش های زبان و ادبیات فارسی



2084
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند