راهنمای ثبت نام و ارسال مقاله

13 دی 1399

پژوهشگران محترم لطفاً قبل از اقدام به ثبت نام نکات زیر را مرور فرمایید تا هنگام ثبت مقاله و ارسال فایل ها دچار مشکل نشوید:


برای ثبت نام در سومین کنفرانس ملی علوم و مهندسی محیط زیست و توسعه پایدار با رویکرد کرونا و محیط زیست و ارائه مقاله خود به صورت زیر عمل کنید:

1- با استفاده از دکمه : "ورود به کنترل پنل" که در بالای صفحه اصلی در سمت راست سایت کنفرانس قرار دارد، در سامانه کنفرانس ثبت نام کنید.

2- بعد از تکمیل مراحل ثبت ‏نام و وارد کردن اطلاعات لازم، یک پنل کاربری برای شما با نام کاربری و رمز عبور ارائه شده توسط شما در سامانه کنفرانس ایجاد می‏شود.

3- شما می‏توانید از قسمت ورود به کنترل پنل در صفحه اصلی سایت و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد پنل کاربری خود شوید.

4- بعد از ورود به پنل کاربری، برای ثبت نام در کنفرانس وارد قسمت همایش ‏ها شوید.

5- روی گزینه عضویت (ثبت ‏نام) در همایش جدید کلیک کنید.

6- سپس از لیست همایش ‏های در حال ثبت ‏نام، گزینه ثبت ‏نام در سومین کنفرانس ملی علوم و مهندسی محیط زیست و توسعه پایدار با رویکرد کرونا و محیط زیست  را انتخاب و تایید کنید.

7- با طی مراحل 1 تا 6، ثبت‏ نام اولیه شما در کنفرانس انجام شده است.

8 - پس از ثبت نام اولیه، شما می ‏توانید چکیده مقالات خود را بر روی سامانه کنفرانس بارگذاری کنید.

10- برای ثبت مقاله، از صفحه همایش‏ های من در پنل کاربری خود، گزینه ثبت مقاله را انتخاب کنید.

11-  پس از وارد شدن به صفحه ثبت مقاله، اطلاعات لازم شامل عنوان مقاله، محورهای اصلی و فرعی مقاله، چکیده مقاله و همچنین نویسندگان مقاله را وارد کنید.جهت ثبت گزینه ذخیره تغییرات را انتخاب کنید.

12- در قسمت مقالات من برای مقاله مورد نظر در بخش ارسال فایل های مقاله، فایل های ورد و پی دی اف مقاله کامل را با توجه به قالب های مخصوص همایش بارگذاری کنید.

13- پس از بارگذاری تمام فایل های مورد نیاز وضعیت مقاله به دریافت کامل فایل ها تغییر می کند.

14- با استفاده از گزینه ثبت مقاله  میتوانید مقالات دیگر خود را ثبت کنید.

  • توجه داشته باشید که پرداخت هزینه مربوط، پس از داوری مقالات خواهد بود. بنابراین پژوهشگران محترم باید پنل کاربری خود را بررسی نمایند.
  • جهت رفع سوالات خود می توانید به بخش سوالات متداول مراجعه  و یا توسط پنل کاربری خود تیکت ارسال نمایید.

 


139
مطالب مرتبط

کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تلفن ثابت
نمابر
ایمیل
آدرس
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه بیرجند